افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

تولیدکننده و مصرف کننده دو بال قوی اقتصاد هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 399771
تولیدکننده و مصرف کننده دو بال قوی اقتصاد هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم وزیری پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد اظهار داشت: تولیدکننده و مصرف کننده دو بال قوی اقتصادی توصیه مقام معظم رهبری هستند. وی افزود: استاندارد خالق و بستری برای شکوفایی و رفاه کشور است و وظیفه این سازمان است که به تولیدکننده اطمینان دهد و به […]

به گزارش خبرنگار مهر، محرم وزیری پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد اظهار داشت: تولیدکننده و مصرف کننده دو بال قوی اقتصادی توصیه مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: استاندارد خالق و بستری برای شکوفایی و رفاه کشور است و وظیفه این سازمان است که به تولیدکننده اطمینان دهد و به مصرف کننده اطمینان دهد که محصول این تفکر کسب و دریافت تایید صلاحیت . حماسه و اتحادیه بین المللی جزیره افتخار ما بوده و هست.

وزیری تصریح کرد: احیای رونق اقتصادی و رنگ آمیزی سفره هر ایرانی آرزوی هر مومنی است که امروز در ویترین فروشگاه های بزرگ دنیا محصولات ایرانی را با برند و شکوه می بینیم و این نتیجه تفکر انقلابی با جهانی است. بینایی رویکرد

وی افزود: تولیدکننده استان با دستورالعمل های استاندارد جلوه اقتصاد مقاومتی را حک کرده و زیباترین مشارکت مردم را در سازندگی ایران آباد به نمایش گذاشته است.

مدیر کل استانداری کردستان تشخیص داد: پراید دوستانه ترین شاکیان تولیدکنندگانی هستند که دست در دست تولید با کیفیت حرکت می کنند و استاندارد در جایگاه متولی و مشاور خیرخواه تامین کننده اقتصاد ایران آباد و امنیت مالی و سلامت آن در کانتینر استاندارد است. می تواند ببینید.

وی تصریح کرد: استاندارد وظیفه خود را پای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می داند و از آنها دفاع می کند.

مدیرعامل استاندارد کردستان تصریح کرد: اختصاص و ایجاد ساختمان اداری دهگلانواگذاری زمین به دیواندره و سروآباد ساماندهی و احداث آزمایشگاه در مرز باشماقتقویت سلامت اداری و کاهش شکاف بین دولت و ملت و سرمایه های مولد ثروت آفرین در استان از جمله فعالیت های این اداره کل است.

وزیری تصریح کرد: می توان با نقدهای سازنده مدیریتی و هم افزایی و هماهنگی در این مجموعه از موضوع صادرات حمایت و همدلی بین گروه تولید و خدمات و صادرات را تقویت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.