افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

تولد دوباره 32 خاکستر فراموش شده در جشنواره خاکستر زمستانی کرمانشاه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 228926
تولد دوباره 32 خاکستر فراموش شده در جشنواره خاکستر زمستانی کرمانشاه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

ایمان درخشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جشنواره خاکستر فراموش شده کرمانشاه با بیش از ۳۵ شرکت کننده. از سازمان فرهنگی اداره کل گردشگری شهرداری کرمانشاه در پارک شرق برگزار شد. وی افزود: شهر کرمانشاه در سال 1400 به عنوان شهر خلاق اعلام شد و شهری اعلام شده به عنوان شهر خلاق در […]

ایمان درخشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جشنواره خاکستر فراموش شده کرمانشاه با بیش از ۳۵ شرکت کننده. از سازمان فرهنگی اداره کل گردشگری شهرداری کرمانشاه در پارک شرق برگزار شد.

وی افزود: شهر کرمانشاه در سال 1400 به عنوان شهر خلاق اعلام شد و شهری اعلام شده به عنوان شهر خلاق در حوزه غذا نیازمند فعالیت های خاصی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: یکی از این فعالیت ها برگزاری رویدادهای مختلف مردمی و تخصصی منطقه ای، ملی و بین المللی است که این رویدادها بر یک موضوع خاص متمرکز شده و به صورت ویژه به آن می پردازد.

درخشی خاطرنشان کرد: در راستای فعالیت های شهرستان خلاق در ماه های اخیر جشنواره صبحانه سالم برگزار و در این ماه آش نیز معرفی شد.

وی گفت: در زمان معرفی آش مقرر شد جشنواره زمستانی آش برگزار شود و در نهایت این جشنواره برگزار شد و 32 آش فراموش شده احیا شد.

درخشی افزود: در این جشنواره 35 شرکت کننده شرکت کردند که برگزیدگان اول جوایز نفیسی دریافت کردند و هر شرکت کننده انواع سوپ پخت.

وی در ادامه گفت: هدف ما این است که متولی ثبت ملی که اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه است مقدمات ثبت ملی آش را اجرایی کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار و 500 نفر از این جشنواره بازدید کردند و به موازات این بازدیدها، مسابقه برگزار شد و در حاشیه آن برنامه های مختلف جشن ارائه شد. برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.