افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

تولد دوباره ستاره های سپاهان

  • کد خبر : 225447
تولد دوباره ستاره های سپاهان

۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۱۰:۰۰:۰۰ | | کد خبر: 55991 ستاره های تیم فوتبال سپاهان اصفهان احیا شدند. به گزارش 9 صبح، در صعود سپاهان به جمع 16 تیم برتر جام خولا، 3 ستاره کلیدی و تاثیرگذار طلایموشان پس از چند هفته عدم موفقیت درخشیدند. شاگردان ژوزه مورائیس در تیم سپاهان پس از 6 شکست متوالی در لیگ […]

ستاره های تیم فوتبال سپاهان اصفهان احیا شدند.

به گزارش 9 صبح، در صعود سپاهان به جمع 16 تیم برتر جام خولا، 3 ستاره کلیدی و تاثیرگذار طلایموشان پس از چند هفته عدم موفقیت درخشیدند.

شاگردان ژوزه مورائیس در تیم سپاهان پس از 6 شکست متوالی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بالاخره توانستند از روزهای حساس فرار کنند و در خانه مقابل شمس آذر قزوین در دور رفت به پیروزی 3 گل دست پیدا کنند. از 16 جام حذفی. این پیروزی باعث شد تا به جمع 16 تیم برتر جام حذفی راه پیدا کنند و توانستند به شکست های متعدد پیاپی پایان دهند و از روزهای حساس فاصله بگیرند.

طلایی پوشان اصفهانی در 6 بازی اخیر خود قبل از رویارویی با شمس آذر قزوین موفق به زدن 3 گل شده بود و افت چشمگیر ستاره های کلیدی سپاهان آنها را از روزهای اوج دور کرد. شاگردان موریس مقابل شمس آذر به پیروزی ارزشمندی دست یافتند و نقطه عطف این دیدار، درخشش قابل توجه 3 ستاره سپاهانی ها و شکستن رکورد شکست های متوالی بود. اگرچه این ستاره ها در بازی های اخیر با کمی موفقیت و نوسان در زمین ظاهر شده بودند.

امید ویژه

امید نورافکن که پس از جدال با الهلال عربستان به ترکیب اصلی سپاهان بازگشت و به غیبت طولانی مدت خود در جمع طلایی پوشان پایان داد، در دیدارهای اخیر پرنوسان بود اما در جدال با شمس آذر قزوین می دانست. چگونه در پست هافبک دفاعی بدرخشد و نه تنها در پست خود، موفقیتی از خود به جای گذاشت، بلکه خوب بلد بود به عنوان یک گلزن هم بدرخشد و با یک ضربه زیبا دروازه شمس آذر را خراب کرد، به طوری که بعدها در حدود 10 ماه او می توانست دوباره به عنوان یک گلزن در تیم سپاهان بدرخشد و توانایی های فنی خود را به نمایش بگذارد.

رضا شخاری

شکاری در هفته های اخیر روزهای پرچالشی را پشت سر گذاشت و حتی شایعاتی مبنی بر اخراج خوزه مورایس به گوش رسید اما به نظر می رسد وینگر سپاهانی در راه بازگشت به فرم ایده آل خود است. او که در این فصل سابقه ثبت 2 گل و یک پاس گل برای سپاهان را در کارنامه داشت، در جدال با شمس آذر قزوین، دروازه حریف را به شکلی دیدنی فرو ریخت تا تعداد گل های خود را با سپاهان به 3 برساند و با این گل خود. روزهای موفق در چند هفته گذشته استراحت کنید.

رضا اسدی

ستاره خط حمله سپاهان پس از سوپرگلی که به پرسپولیس زد، در 11 بازی متوالی در ترکیب سپاهان قرار گرفت اما تنها یک بار موفق به گلزنی به هواداران شد و در مسیر ثبت شکست های سری طلای پوشان. نتوانست این شکست های پیاپی را با درخشش و گل تمام کند. اسدی یکی از 3 گلزن سپاهان بود در شبی که سپاهان توانست صعود خود به جمع 16 تیم برتر جام حذفی را جشن بگیرد و به 6 شکست متوالی خود پایان دهد. سپاهان وارد مسابقات رسمی شد.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.