افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

توقیف کشتی حامل 2500 تلویزیون خارجی قاچاق در هرمزگان – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 370218
توقیف کشتی حامل 2500 تلویزیون خارجی قاچاق در هرمزگان – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قرمهانی اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخلی و با عنایت به تاکید قوه قضائیه مبنی بر لزوم رسیدگی به انواع قاچاق کالا با هدف ضربه زدن به مبانی مالی قاچاقچیان، یک فروند هواپیمای شناور ناوگان حامل 2500 دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق در آب های خلیج فارس کشف و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قرمهانی اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخلی و با عنایت به تاکید قوه قضائیه مبنی بر لزوم رسیدگی به انواع قاچاق کالا با هدف ضربه زدن به مبانی مالی قاچاقچیان، یک فروند هواپیمای شناور ناوگان حامل 2500 دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق در آب های خلیج فارس کشف و ضبط شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود یک لنج چوبی 600 تنی حامل کالای قاچاق بدون مجوز به آب های اطراف شهرستان پارسیا، بررسی این موضوع توسط افسران دریابانی بندرلنگه متوقف شد. دستور کار پایه

قهرمانی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و پلیسی توسط ماموران مشخص شد شناور مذکور اقدام به حمل کالای قاچاق می کند، بنابراین با هماهنگی های لازم و صدور دستورات قضایی، رئیس دفتر قضایی شهرستان پارسیا به منطقه اقداماتی را برای مصادره کشتی متخلف انجام داد.

رئیس دیوان عالی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در بازرسی از کشتی توقیف شده بیش از 2500 تلویزیون خارجی قاچاق توقیف شد که اقلام مجاز ملوانان نبوده و غیرقانونی تلقی می شود.

وی یادآور شد: شناور متخلف به همراه کالای غیرمجاز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه افزود: استان هرمزگان بر اساس آمار در کشف محموله های قاچاق و مبارزه بی امان با قاچاقچیان بسیار موفق بوده و در این زمینه رتبه ممتازی را در کشور کسب کرده است.

وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا شرط تحقق اقتصاد مقاومتی است و برای ایجاد بستر رشد تولید و اشتغال باید فضای اقتصادی کشور را با قاچاقچیان تطبیق داد. خیر آن را ایمن ساخت و با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر مناسب، توازن منافع قاچاق را به هم زد تا ریسک پذیری بیشتر و به ضرر قاچاقچیان افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.