افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

توقیف قایق حامل بیش از 500 کیلو مواد مخدر

  • کد خبر : 186736
توقیف قایق حامل بیش از 500 کیلو مواد مخدر

توقیف قایق حامل بیش از 500 کیلو مواد مخدر گزارش کردن عرشه آنلاین ; فرمانده مرزبانی هرمزگان از توقیف یک فروند هواپیمای شناور حامل 517 کیلوگرم مواد مخدر در جاسک خبر داد. سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز با اعلام این خبر گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی جاسک با اطلاع از شناور پرسرعت با اقدامات […]

توقیف قایق حامل بیش از 500 کیلو مواد مخدر

گزارش کردن عرشه آنلاین ; فرمانده مرزبانی هرمزگان از توقیف یک فروند هواپیمای شناور حامل 517 کیلوگرم مواد مخدر در جاسک خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز با اعلام این خبر گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی جاسک با اطلاع از شناور پرسرعت با اقدامات اطلاعاتی و کنترل مرزهای دریایی برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و قاچاقچیان مرگ هواپیمای حامل مواد مخدر برای عبور از حوزه استحفاظی آب استان در نظر گرفته شده بود که پیگیری فوری موضوع در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مرزبانان به محل مورد نظر اعزام و پس از کمین و تغییر تاکتیک به یک فروند هواپیمای شناور با موتور 250 اسب بخار حمله و در یک اقدام سریع شناور را توقیف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی اذعان داشت: مرزبانان موفق به کشف 401 کیلوگرم تریاک و 116 کیلوگرم حشیش از کشتی توقیفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم؛ وی خطاب به فرصت طلبان و قانون شکنان گفت: با توجه به حضور مرزبانان در مناطق ساحلی و دریایی و افزایش هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان به ویژه افرادی که با مرگ درگیر هستند در امان نخواهند بود. و مجرمان با قانون مواجه خواهند شد و با قاطعیت با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: انتخاب

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.