افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

توقف کامل تولید بلوک در شبکه آن؛ مشکل چیست؟

  • کد خبر : 343223
توقف کامل تولید بلوک در شبکه آن؛ مشکل چیست؟

طبق گزارشات بازار، پس از قطعی 6 ساعته شبکه TON، قیمت سکه TON ⮟ TON: 5.3409 دلار بیش از 5 درصد کاهش یافت. توقف تولید بلاک های جدید در شبکه بلاک چین به دلیل اختلال در ثبات شبکه و افزایش خطرات امنیتی و تاخیر در پردازش تراکنش ها، موضوع نگران کننده ای است. به طور […]

طبق گزارشات بازار، پس از قطعی 6 ساعته شبکه TON، قیمت سکه TON ⮟ TON: 5.3409 دلار بیش از 5 درصد کاهش یافت.

توقف تولید بلاک های جدید در شبکه بلاک چین به دلیل اختلال در ثبات شبکه و افزایش خطرات امنیتی و تاخیر در پردازش تراکنش ها، موضوع نگران کننده ای است. به طور معمول، این قطع‌ها در شبکه‌های بلاک چین زمانی رخ می‌دهند که شبکه با فعالیت‌های زیادی مواجه است.

ایردراپ اخیر Dogz Meme Coin ⮟ DOGS: $0.001241 ممکن است دلیل قطعی شبکه آن به مدت 6 ساعت باشد. به عبارت دیگر محبوبیت این توکن باعث افزایش تعداد تراکنش ها در شبکه مذکور شده است. برخی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که شبکه تن برای مقابله با حجم بالای تقاضای کاربران با مشکلاتی مواجه شده و تعداد تراکنش های پردازش شده در ثانیه (TPS) این شبکه کمتر از حد انتظار بوده است.

یکی از فعالان بازار در توییتی نوشت:

به نظر می رسد که شبکه Toon در آزمایش خود پیروز ظاهر نشده است زیرا زیرساخت های آن در ایردراپ میم CoinDogs عملکرد خوبی نداشته است. این شبکه به حداکثر 280 تراکنش در ثانیه رسیده است که بسیار کمتر از مقدار اعلام شده 55000 تراکنش در ثانیه است.

شبکه سولانا نیز در ماه فوریه با مشکل مشابهی مواجه شد. تولید بلوک های جدید در شبکه سولانا در آن زمان به مدت 5 ساعت متوقف شد و به کاهش شدید قیمت Solana ⮟ SOL: 146.57 دلار کمک کرد.

بر اساس گزارش وو بلاک چین، برخی صرافی ها (مانند بای بیت) دیشب مجبور به توقف واریز و برداشت در شبکه تون کوین شدند. لازم به ذکر است که پاول دورف، مدیرعامل تلگرام همچنان در فرانسه بازداشت است. این موضوع باعث افت قابل توجه قیمت TON و سایر سکه ها در این شبکه شده است.

شایان ذکر است که اگرچه تلگرام و شبکه شما معمولاً با یکدیگر آشنا هستند؛ آنها موجودیت های جداگانه ای هستند. شایان ذکر است که قبل از این اختلال، TON برخلاف سایر ارزهای دیجیتال محبوب 4 درصد رشد داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.