افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

توقف بایرن در خانه به دلیل رئال / مصدومیت وینیسیوس به بدن مونیخ – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 248805
توقف بایرن در خانه به دلیل رئال / مصدومیت وینیسیوس به بدن مونیخ – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعدازظهر سه شنبه از ساعت 22:30 آغاز شد و تیم های رقیب بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. 2 کراوات. بایرن قهرمانی آلمان را از دست داد و شاگردان “ژابی آلونسو” در […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعدازظهر سه شنبه از ساعت 22:30 آغاز شد و تیم های رقیب بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. 2 کراوات.

بایرن قهرمانی آلمان را از دست داد و شاگردان “ژابی آلونسو” در بایرلورکوزن موفق شدند در مونیخ تاج و تخت را از آن خود کنند. از سوی دیگر، اگرچه قهرمان لالیگا هنوز مشخص نشده است، اما رویای رئال مادرید به دلیل اختلاف 11 امتیازی با رقیب سنتی خود، بارسلونا، آسان است و بعید است که تهدیدی برای آن وجود داشته باشد.

بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت و با اختلاف کم آرسنال را شکست داد تا به این مرحله برسد. از طرفی کار رئال مادرید برای رسیدن به این دور از مسابقات اصلا آسان نبود. سرخپوشان اسپانیا در ضربات پنالتی منچسترسیتی را به سختی از دور رقابت ها حذف کردند تا در این نمونه حضور داشته باشند.

دو ستاره سابق بایرن مونیخ، آرین روبن و میروسلاو کلوزه، برای تماشای بازی این تیم مقابل رئال مادرید در آلیانز آرنا حضور داشتند.

هواداران بایرن مونیخ در ابتدای این دیدار یاد و خاطره «فرانس بکن باوئر» اسطوره فقید فوتبال آلمان و بایرن مونیخ معروف به «قیصر فوتبال آلمان» را با طرح سرامیکی دیدنی گرامی داشتند.

بازی در حالی آغاز شد که در ثانیه های اول درخشش دروازه بان رئال مادرید مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد و واکنش “لونین” بایرن نتوانست زودهنگام گلزنی کند.

در 20 دقیقه ابتدایی این دیدار، بایرن با بهره گیری از امتیاز میزبان، تمایل بیشتری به حمله داشت و بازیکنان رئال مادرید بیشتر در خط دفاع حضور داشتند و سعی در دفاع از دروازه داشتند.

اما با گذشت زمان بازی متعادل تر شد و از عطش بایرن مونیخ برای نزدیک شدن به دروازه رئال کاسته شد و دورتر بر خلاف جریان بازی، این وینیسیوس جونیور بود که با پاس دیدنی و تونی به آن رسید. کروس در دقیقه 24 دروازه بایرن مونیخ را باز کرد و رئال را به گل اول رساند.

در دقیقه 42 هری کین با یک ضربه ایستگاهی که در انتهای محوطه برای بایرن اعلام شد این شانس را داشت که گل اول را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار در نهایت با تک گل وینیسیوس به پایان رسید.

نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم بایرن مونیخ شروع طوفانی داشت و در دقیقه 53 “لروی سانه” با یک بازی دیدنی و ضربه ای دقیق موفق شد دروازه رئال را باز کند.

حملات بایرن مونیخ ادامه داشت و در دقیقه 57 هری کین از روی پنالتی گل دوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

رئال مادرید که نمی خواست این دیدار را ببازد به حملات خود ادامه داد و رودریگو در دقیقه 82 با خطای مدافعان بایرن مونیخ در محوطه متوقف شد تا یک پنالتی به سود کهکشانی ها اعلام شود. . وینیسیوس جونیور پشت این پنالتی بود و توانست نویر را شکست دهد و بازی را به تساوی بکشاند.

این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید تا همه چیز به بازی برگشت و بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد. بازی برگشت 19 اردیبهشت برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.