افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

توضیح وزیر ارتباطات درباره آخرین وضعیت نشت

  • کد خبر : 371313
توضیح وزیر ارتباطات درباره آخرین وضعیت نشت

آفتاب نیوز: سیدستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه آغاز سال تحصیلی جدید در جمع خبرنگاران درباره برنامه خود برای ارتقای تجربه کاربران در اینترنت گفت: در اینجا دو جنبه را به طور جدی دنبال می کنیم. دوره جدید و دوم تقویت زیرساخت ها، دو موضوعی که به طور جدی در دستور کار […]

آفتاب نیوز:

سیدستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه آغاز سال تحصیلی جدید در جمع خبرنگاران درباره برنامه خود برای ارتقای تجربه کاربران در اینترنت گفت: در اینجا دو جنبه را به طور جدی دنبال می کنیم. دوره جدید و دوم تقویت زیرساخت ها، دو موضوعی که به طور جدی در دستور کار است.

و افزود: آقای رئیس جمهور خواستار رضایت مردم هستند و مرتباً در جلسات دولت بر این موضوع تاکید می کنند و ما موظف به پیگیری هستیم. برنامه قطعی فعلا این است که طراحی در حال انجام است و قدم به قدم جلو می رویم. جالب است بدانید در جلسه شورای معاونان در هنگام معرفی معاونان جدید یکی از موضوعات جدی که بر آن تاکید داشتم این بود که به صورت دوره ای و منظم با خبرنگاران تعامل داشته باشند، با رسانه ها جلساتی داشته باشند و پاسخگو باشند.

وی درباره بحث فیلترینگ نیز توضیح داد: محور این کار شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی است اما یک سری جلسات برگزار شده و امروز جلسه داریم. ما پیگیری می کنیم و اجازه می دهیم در فضای کارشناسی این موضوعات را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: در بحث هوش مصنوعی ظرفیت های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها سازمان ملی هوش مصنوعی است که با آن ها جلسه ای داشتیم. علاوه بر آن معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در این معاونت حضور دارند و باید از همه توانمندی ها به صورت هم افزایی استفاده کنیم و به زودی در این باره صحبت خواهیم کرد.

هاشمی همچنین به برنامه معرفی ICT در مدارس اشاره کرد و توضیح داد: در حال تعامل با آموزش و پرورش هستیم. این مسئولیت ماست و حتما کار را پیگیری خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی درباره اقداماتی که برای ارتقای کیفیت اینترنت در دستور کار است، گفت: ما معتقد به افزایش کیفیت ارتباطات هستیم. ما تیمی را برای این موضوع تشکیل داده ایم که چندین بعد را تحلیل می کند. یک سری گلوگاه های مهم در حوزه ارتباطات کشور به ویژه در بخش های بین استانی شناسایی شده است که تقویت آن در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با تقویت زیرساخت ها مردم احساس کنند که کیفیت ارتباطات بهبود یافته است. این اقدامات گام به گام پیش می رود و از همکارانم خواسته ام این موضوع را پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.