افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

توضیح فدراسیون فوتبال درباره بند مشکل دار مالکیت پرسپولیس و استقلال

  • کد خبر : 19127

مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال درباره جدایی اخیر پرسپولیس و استقلال و ابهامات پیرامون آن توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از پایان مهلت ارسال مدارک توسط باشگاه ها، واحد صدور مجوز باشگاه ها بررسی مدارک و مدارک بارگذاری شده را آغاز کرد. مصطفی زارعی مدیر پروانه باشگاه های فدراسیون فوتبال […]

مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال درباره جدایی اخیر پرسپولیس و استقلال و ابهامات پیرامون آن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از پایان مهلت ارسال مدارک توسط باشگاه ها، واحد صدور مجوز باشگاه ها بررسی مدارک و مدارک بارگذاری شده را آغاز کرد.

مصطفی زارعی مدیر پروانه باشگاه های فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: این اداره کل کلیه اسناد حقوقی، مالی، ورزشی، پرسنلی و زیرساختی باشگاه ها را بررسی و گزارش جامعی از وضعیت باشگاه ها ارائه خواهد کرد. به اولین هیئت صدور مجوز. جلسات اولین هیات صدور مجوز از 23 اردیبهشت آغاز می شود و تصمیم نهایی در مورد صدور مجوز باشگاه ها در 19 خرداد خواهد بود.

زارعی ضمن رد تمامی شایعات در خصوص صدور مجوز باشگاه های مختلف گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد اظهارات غیرکارشناسی و نادرست افرادی بوده ایم که اطلاعات کافی در مورد مسائل مجوز باشگاه ها نداشتند و به عنوان مثال بسیاری از رسانه ها به این اظهارات اشاره کرده اند. با توجه به اینکه اسناد L03 باید سه ماه قبل از صدور پروانه باشد، در حالی که در آیین نامه مقرر شده است که مدارک این بند حداکثر تا سه ماه (حداکثر سه ماه) تا لحظه صدور مجوز بارگذاری شود. است، اسناد این بند باید از اول بهمن تهیه و امضا شود، در حالی که بسیاری از رسانه های مورد اعتماد این موضوع را منعکس کرده و بر اساس این اطلاعات نادرست باشگاه ها را به جعل اسناد متهم کرده اند.

وی در پایان گفت: از همه علاقمندان دعوت می کنم اخبار رسمی و صحیح را از کانال رسمی فدراسیون فوتبال پیگیری کنند و مراجع صدور مجوز باشگاه ها کاملا مستقل و بدون ملاحظه تصمیمات خود را اتخاذ خواهند کرد.

بر اساس گزارش تاییدیه سند L03 که مدیر مجوز باشگاه های فدراسیون فوتبال به آن اشاره کرد، مربوط به بارگذاری مدارک مربوط به تفکیک مالکیت استقلال و پرسپولیس است. پس از اعلام وزارت ورزش برای حل مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه، پیشنهاد شد که از سه ماه پیش چنین کاری انجام می شد که حالا زارعی آن را رد کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.