افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

توضیح شبکه افوگ در حاشیه برنامه «به افق فلسطین»

  • کد خبر : 126078
توضیح شبکه افوگ در حاشیه برنامه «به افق فلسطین»

مدیران روابط عمومی شبکه افق سیما پس از انتشار جزییاتی از برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند. مدیران روابط عمومی شبکه افق سیما پس از انتشار جزییاتی از برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند. به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اطلاعات، متن کامل این […]

مدیران روابط عمومی شبکه افق سیما پس از انتشار جزییاتی از برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.

مدیران روابط عمومی شبکه افق سیما پس از انتشار جزییاتی از برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اطلاعات، متن کامل این توضیحات به شرح زیر است:

شبکه افق همزمان با عملیات تهاجمی الاقصی و پس از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، با پخش ویژه برنامه «افق فلسطینی» تلاش کرده و می‌کند تا رویدادهای مختلف این نبرد را پوشش دهد. و از ابعاد مختلف و با استفاده از دیدگاه های گوناگون کارشناسان و مهمانان، برنامه باید حقیقت مسئله فلسطین را ارائه دهد.

اکنون که پس از چهار هفته تلاش طاقت فرسا و تحسین برانگیز، گروه تولید محترم این برنامه تصمیم گرفته اند با هدف حفظ این ارزش افزوده رسانه ای در خصوص مسئله فلسطین، تولید را متوقف کرده و به تولید این برنامه زنجیره ای افق ادامه دهند. همچنان از یک تیم جدید و حرفه ای بهره خواهد برد. شبکه افق تاکید می کند که این «تغییر ناخواسته تیم تولید» برخلاف میل سازمان و شبکه افق است و در عین حال برای همه اعضای این تیم احترام و قدردانی و ارزش قائل است.

هر چند حق دوستی با این عزیزان را نیز برای خود محفوظ می دارد، اما در شرایط سختی که مردم مظلوم غزه می گذرانند و قهرمان سازی جوانان عرصه مقاومت در برابر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را کاهش داده است. ، توقف تولید این برنامه اقدام مناسبی نبود و لازم است همواره کلان و استراتژی بر تصمیمات و منافع خرد غالب باشد.

شبکه افق نیز تحلیل ها و نتیجه گیری های نادرست درباره این برنامه که بر اساس اطلاعات نادرست و تحریف شده و یا ناشی از کینه توزی و بداخلاقی برخی جریان های عقیدتی و جناحی تزریق شده به فضای افکار عمومی است را رد کرده و بار دیگر بر آن تاکید می کند. بیش از هر زمان دیگری به راهبرد تحول آفرین «همکاری و هم افزایی با نهادها، نهادها و عناصر فرهنگی و انقلابی» پایبند بوده و این راهبرد را که بارها از سوی رئیس سازمان مورد تاکید قرار گرفته، راه درستی برای بهبود می داند. کیفیت و کمیت محتوای چند رسانه ای شبکه افق که بر اساس مبانی و مبانی اصیل انقلاب اسلامی و اهداف مقدس جبهه گسترده مقاومت بنا شده است، در خصوص این برنامه که مزین به مسئله مقدس فلسطین و مقاومت است، مناقشه ای نمی بیند. مناسب است و در چنین مجادلاتی شرکت نخواهد کرد.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.