افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
5

توضیح سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد اختلال پیام رسان داخلی

  • کد خبر : 205301
توضیح سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد اختلال پیام رسان داخلی

به گزارش رکنا؛ رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با توجه به وقفه ای که در الف پیام رسان داخلی ( itá ) دو روز است که این شرکت اعلام کرده است که بسته های تخفیفی برای تبلیغات تجاری در این پلتفرم ارائه کرده است که در دو روز اخیر با استقبال خوب […]

به گزارش رکنا؛ رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با توجه به وقفه ای که در الف پیام رسان داخلی ( itá ) دو روز است که این شرکت اعلام کرده است که بسته های تخفیفی برای تبلیغات تجاری در این پلتفرم ارائه کرده است که در دو روز اخیر با استقبال خوب کاربران مواجه شده است. ضمناً از وزارت ارتباطات درخواست کرده ایم که بسته تخفیف 50 درصدی شرکت ها را گسترش دهد که این شرکت نیز آن را تمدید کرده است.

به گفته کاربران پیام رسان داخلی آیتا، امروز و برای دومین بار در هفته جاری وقفه ایجاد شد و امکان ارسال پیام وجود نداشت. در همین راستا اگرچه پس از گذشت چند ساعت به گفته کاربران این اختلال برطرف شد، اما اخیراً امیر محمدزاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیحاتی در این زمینه ارائه کرده است.

وی گفت: طی یک سال گذشته پیام رسان های داخلی با استقبال خوب مردم مواجه شده است و روزانه حدود 18 میلیون کاربر و 30 میلیون کاربر منحصر به فرد در این پیام رسان وجود دارد.

لاجوردی افزود: با توجه به استقبال مردم عزیز از این پیام رسان، لازم است پیام رسان به سرعت زیرساخت های خود را توسعه دهد، به همین دلیل طی روزهای اخیر بیانیه ای منتشر و اعلام کرد که صبح جمعه از ساعت یک تا پنج بامداد. فردا به دلیل نیاز به آپدیت زیرساخت ممکن است کاربران را با مشکل مواجه کند اما متاسفانه فرآیند به روز رسانی زیرساخت این پیام رسان طولانی شد و کاربران را با مشکل مواجه کرد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در شرایطی که مردم اعتماد کرده اند و زندگی و کسب و کار خود را به پیام رسان های داخلی واگذار کرده اند، آیتا و این پیک باید تلاش کنند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

وی درباره اقدامات انجام شده برای جبران این مشکل به کاربران توضیح داد: از دو روز گذشته این شرکت اعلام کرد که بسته های تخفیفی را برای تبلیغات تجاری در این بستر ارائه می دهد و در دو روز اخیر با استقبال خوبی مواجه شده است. .که کاربران با آن روبرو هستند. ما در وزارت ارتباطات خواستار تمدید بسته تخفیف 50 درصدی شرکت ها شده ایم و این شرکت نیز این تمدید را تمدید کرده است.

وی ادامه داد: همچنین در حال بررسی مابقی کاربران این پیام رسان هستیم تا با کمک پلتفرم و اپراتورهای ارتباطی به زودی بسته تخفیفی داشته باشند. در گزارشی که دریافت کردیم شرایط مهیا شده و ترافیک پیام رسان کم کم به روی کاربران باز می شود و امیدواریم تا دقایقی دیگر مردم بتوانند از مسنجر استفاده کنند. چنین اختلالاتی به هیچ وجه قابل قبول نیست و تیم این کارگردان باید برای جلوگیری از آن در آینده اقداماتی انجام دهند. در وزارت ارتباطات زیرساخت ابری را برای پیام رسان ها فراهم کرده ایم که بسیار پایدار است.

لاجوردی که در گفت و گوی تلویزیونی صحبت می کرد، در پایان گفت: طبیعتا با توجه به اینکه استقبال مردم زیاد است، مراحل انتقال در این پیام رسان کمی زمان می برد، اما شرایط و زیرساخت ها را فراهم کرده ایم و امیدواریم بتوانیم داشته باشیم. در اسرع وقت تا پایان سال به طور کامل در سرویس های ابری پایه وزارت ارتباطات برای افزایش پایداری آن پیاده سازی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.