افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

توضیح افشاریان درباره احتمال استفاده از VAR در دربی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 150286
توضیح افشاریان درباره احتمال استفاده از VAR در دربی – پرسپولیس نیوز

عضو هیئت مدیره فدراسیون گفت: امیدوارم شرایطی پیش بیاید که مجوز کمک داور ویدیویی زودتر بیاید. این آرزوی ما و خانواده فوتبال است. خداداد افشاریان درباره موارد مطرح شده درباره امکان استفاده از سیستم داور ویدیویی در شهرورد تهران گفت: فدراسیون فوتبال از ابتدا اعلام کرد که در اسرع وقت از تمام ظرفیت خود برای […]

عضو هیئت مدیره فدراسیون گفت: امیدوارم شرایطی پیش بیاید که مجوز کمک داور ویدیویی زودتر بیاید. این آرزوی ما و خانواده فوتبال است.

خداداد افشاریان درباره موارد مطرح شده درباره امکان استفاده از سیستم داور ویدیویی در شهرورد تهران گفت: فدراسیون فوتبال از ابتدا اعلام کرد که در اسرع وقت از تمام ظرفیت خود برای استفاده از فناوری VAR در لیگ برتر استفاده خواهد کرد. این تلاش ها با شدت زیاد ادامه دارد و در این راستا باید به رایزنی های جدید و جدی مهدی تاج مدیرعامل فدراسیون فوتبال با فیفا و سایر مراجع ذیربط اشاره کنم که امیدوارم به وضعیتی منجر شود که فیلم کمک داور مجوز زودتر در لیگ برتر می رسد. این موضوع به همه ما و خانواده فوتبال مربوط می شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون اضافه کرد: همانطور که در مصاحبه های قبلی هم اشاره کردم، نمی توان در مورد لحظه قطعی و قطعی برای تحقق این موضوع چیزی گفت زیرا بحث ها چندگانه و همزمان صورت می گیرد. از منابع مختلف اما در صورت فراهم شدن شرایط استفاده از VAR در هر بازی لیگ برتر، قطعا از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال به هواداران فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)