افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

توضیحات کم از تشکیل تیم فوتسال بانوان پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 249364
توضیحات کم از تشکیل تیم فوتسال بانوان پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از جنبه های فرعی و اخبار روز این باشگاه صحبت کرد. حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار برنا، با بیان اینکه علی اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت وگویی اظهار داشت که باشگاه پرسپولیس قصد دارد تیم فوتسال داشته باشد. آقای درویش هم از این […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از جنبه های فرعی و اخبار روز این باشگاه صحبت کرد.

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار برنا، با بیان اینکه علی اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت وگویی اظهار داشت که باشگاه پرسپولیس قصد دارد تیم فوتسال داشته باشد. آقای درویش هم از این موضوع چیزی نمی دانست. در ضمن اگر خبری هست که چرا حسن زاده باید در این مورد صحبت کند، خود باشگاه چیزی می گوید.

وی در خصوص آخرین اخبار از تشکیل تیم بانوان پرسپولیس تاکید کرد: فعلا خبر جدیدی نیست. تیم بانوان ما باید تشکیل شود و بلافاصله پس از تصمیم باشگاه داران و تصمیم مدیرعامل برای فصل جدید، این تیم تشکیل شود تا مجوز حرفه ای ما تحت تاثیر قرار نگیرد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با هواداران پرسپولیس با اعلام اینکه اطلاعی از بلیت های کم فروخته شده امروز این تیم با سپاهان ندارد، گفت: به هر حال بازی حساس است و حضور هواداران می تواند. مثل همیشه به ما کمک کن البته هواداران از دقیقه اول تا دقیقه 90 تیم ما را تشویق می کنند و ربطی به تشویق بازیکنان حریف ندارد. انشاالله با حمایت هوادارانمان سپاهان را شکست خواهیم داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)