افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

توضیحات وزیر کشور در مورد اتباع خارجی

  • کد خبر : 373224
توضیحات وزیر کشور در مورد اتباع خارجی

آفتاب نیوز: در مراسمی با حضور دکتر اسکندر مومنی وزیر کشور و معاونان این وزارتخانه، نادر یار احمدی مشاور وزیر و رئیس جدید مرکز امور اتباع خارجی و مهاجرین و عبدالله مبینی رئیس سابق این مرکز مرکز، مورد تجلیل قرار گرفتند. وزیر کشور با انتصاب نادر یاراحمدی به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز امور […]

آفتاب نیوز:

در مراسمی با حضور دکتر اسکندر مومنی وزیر کشور و معاونان این وزارتخانه، نادر یار احمدی مشاور وزیر و رئیس جدید مرکز امور اتباع خارجی و مهاجرین و عبدالله مبینی رئیس سابق این مرکز مرکز، مورد تجلیل قرار گرفتند.

وزیر کشور با انتصاب نادر یاراحمدی به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز امور اتباع خارجی و مهاجرین، وی را برای تشکیل سریعتر «سازمان ملی مهاجرت» منصوب کرد.

وزیر کشور در این اقدام به اهمیت تشکیل «سازمان ملی هجرت» بر اساس قانون هفتم توسعه اشاره کرد و گفت: این موضوع یکی از مطالبات مستمر نمایندگان مجلس بوده و لازم است تسریع شود. این موضوع با کمک سایر بخش ها انجام می شود.»

لزوم توجه ویژه به شناسایی و سازماندهی اتباع خارجی و طرد اتباع غیرمجاز.

مومنی ادامه داد: برای شناسایی و ساماندهی اتباع بیگانه، حذف اتباع غیرمجاز و برگزاری منظم جلسات کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی باید اهتمام ویژه ای شود.

ما باید دید جامعی به مسئله ملی داشته باشیم

وزیر کشور اضافه کرد: پدیده های اجتماعی مولفه های منفرد نیستند، بلکه باید دید همه جانبه ای به موضوع ملی داشته باشیم و شاهد تجمیع اقدامات در این زمینه باشیم.

تاکید بر جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع

رئیس شورای امنیت کشور بر جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع تاکید کرد و تصریح کرد: مرزها قطعا مسدود خواهد شد؛ اما این به معنای نادیده گرفتن برنامه های دیگر در این زمینه نیست.

افزایش تعداد ملی پوشان با توجه به توانمندی های کشور نگران کننده است

وزیر کشور افزایش اتباع نسبت به ظرفیت کشور را نگران کننده دانست و گفت: البته رویکرد ما به این موضوع حساس باید متعادل باشد و فعالیت ما به مبارزه با مهاجرت منجر نشود.

در این مراسم مبینی گزارشی از اقدامات خود ارائه کرد و یار احمدی نیز برخی از اولویت های کاری خود را بر اساس مفاد حکم خود بیان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر مومنی در اعطای حکم یار احمدی از زحمات و تلاش های عبدالله مبینی در مدت تصدی این سمت قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.