افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

توضیحات وزیر علوم درباره پذیرش تقلبی در آزمون ورودی دانشگاه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 25907
توضیحات وزیر علوم درباره پذیرش تقلبی در آزمون ورودی دانشگاه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی گل امروز در تشریح تقلب در کنکور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای اسلامی در این باره تحقیق و تفحصی صادر کرد که یکی از موارد مشکوک به تخلفات به ویژه داوطلبانی است که غیرقانونی هستند. دانشجویان، بنابراین کسانی که در کلاس شرکت کرده اند و دانشجو بوده اند […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی گل امروز در تشریح تقلب در کنکور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای اسلامی در این باره تحقیق و تفحصی صادر کرد که یکی از موارد مشکوک به تخلفات به ویژه داوطلبانی است که غیرقانونی هستند. دانشجویان، بنابراین کسانی که در کلاس شرکت کرده اند و دانشجو بوده اند مشمول این موارد قانونی نمی شوند.

وی ادامه داد: آنها همان 1000 نفر بودند که در تحقیق و تفحص شورای اسلامی حکم شد چون این افراد دانشجو شده اند و دیگر داوطلب نیستند باید در کلاس حاضر شوند و به تحصیل ادامه دهند.

وزیر علوم ادامه داد: ظن تخلف بود، این افراد از سوی سازمان سنجش فراخوانده شدند تا قوانین و مسیر را برای آنها رعایت کنند. در آنجا گفته شد که این موارد برای کسانی است که داوطلب هستند، نه برای کسانی که دانشجو شده اند و در کلاس شرکت کرده اند.

وی افزود: وقتی فردی دانشجو می شود و سر کلاس می آید و شما زنگ می زنید آثار اجتماعی و روانی دارد و مجلس هم بر این اساس رایزنی کرد که این قانون ارزشیابی برای افرادی است که داوطلب هستند نه دانشجو.

زلفی گل گفت: در کنکور بعد از ساعت 14 که مشغول تصحیح برگه افراد مشکوک بودیم، نام آنها را در دانشگاه ها اعلام نکردیم تا تایید نشوند، آنها را به دانشگاه معرفی کردیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.