افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

توضیحات قوه قضاییه درباره بازداشت مهدی افشارنیک و بازرسی از سایت فردا اختاز

  • کد خبر : 196854

با انتشار خبری مبنی بر دستگیری خبرنگار سابق اقتصادی و بازرسی ضابط قضایی یکی از پایگاه های خبری، بررسی ها نشان می دهد که بازرسی از این رسانه و دستگیری فرد مذکور ربطی به موضوع نداشته است. فعالیت های روزنامه نگاری و رسانه ای خبرگزاری قضایی نوشت: با انتشار خبری مبنی بر دستگیری خبرنگار سابق […]

با انتشار خبری مبنی بر دستگیری خبرنگار سابق اقتصادی و بازرسی ضابط قضایی یکی از پایگاه های خبری، بررسی ها نشان می دهد که بازرسی از این رسانه و دستگیری فرد مذکور ربطی به موضوع نداشته است. فعالیت های روزنامه نگاری و رسانه ای

خبرگزاری قضایی نوشت: با انتشار خبری مبنی بر دستگیری خبرنگار سابق اقتصادی و بازرسی مقام قضایی از سایت یک پایگاه خبری، بررسی ها نشان می دهد که بازرسی از سایت این رسانه و دستگیری فرد مذکور ربطی به فعالیت های روزنامه نگاری و رسانه ای ندارد.

میزان در ادامه نوشت: این گزارش حاکی از آن است که در دادگاه علنی تشکیل شده در این خصوص هیچ گونه اتهام رسانه ای و خبری وجود ندارد و اتهامات در زمینه دیگری در حال بررسی است.

لازم به ذکر است امروز سایت اعتمادآنلاین از بازداشت مهدی افشارنیک خبرنگار حوزه اقتصاد و انرژی خبر داد. بر اساس اخبار رسیده به اعتمادآنلاین، افشارنیک احتمالا هفته گذشته (چهارشنبه 11 بهمن) بازداشت شده و هنوز علت و تشکیلات بازداشت وی مشخص نیست.

همچنین بر اساس اخبار منتشر شده از سوی باشگاه خبرنگاران ایران، بعدازظهر دیروز 16 بهمن ماه تحریریه فردا اقتاز مورد بازرسی قرار گرفت و تحریریه این رسانه تا صبح امروز در رسانه ها حضور داشت.

برخی منابع از اجازه خروج از صبح به تحریریه خبر می دهند و تنها چند مدیر در این مجموعه باقی مانده اند.

هنوز نهاد یا نهادهای قضایی مربوطه جز بیانیه ای که در بالا می بینید، اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نکرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.