افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

توضیحات عضو کمیته انضباطی درباره تصمیم بیرانوند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 403357
توضیحات عضو کمیته انضباطی درباره تصمیم بیرانوند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به هیات مدیره پرسپولیس درباره تصمیم علیرضا بیرانوند در خصوص پرداخت رشوه توضیحاتی داد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیرضا بیرانوند را به اتهام پرداخت رشوه به هیات مدیره پرسپولیس به پرداخت ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی و محرومیت از همراهی تیمش در جلسه محکوم کرد. در صورت عذرخواهی، تعلیق شما […]

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به هیات مدیره پرسپولیس درباره تصمیم علیرضا بیرانوند در خصوص پرداخت رشوه توضیحاتی داد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیرضا بیرانوند را به اتهام پرداخت رشوه به هیات مدیره پرسپولیس به پرداخت ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی و محرومیت از همراهی تیمش در جلسه محکوم کرد. در صورت عذرخواهی، تعلیق شما برداشته می شود. این تصمیم با انتقادات زیادی مواجه شد و عضو کمیته انضباطی درباره دلیل تصمیم خود توضیحاتی ارائه کرد.

محمد حسنوند یکی از اعضای کمیته انضباطی به تسنیم گفت: مبلغ جریمه 2 میلیاردی است که به تصویب هیات رئیسه فدراسیون رسیده است. برای مصاحبه هایی که فنی نیستند و حواشی را به دنبال دارند، 2 میلیارد تومان جریمه پیش بینی می شود. بنابراین میزان جریمه مربوط به مصوبه هیات مدیره می باشد. گفته می شود در مورد اتهام ارتشا اظهارنظری نشده است، همانطور که در متن تصمیم گفتیم این قسمت مفتوح و در دست بررسی است. علاوه بر این، شنیدیم که دادسرا اعلام جرم کرده و در حال رسیدگی به این پرونده است.

«اگر مبنای کمیته انضباطی مصوبه هیأت مدیره باشد چه مصوبه ای مبنی بر تعلیق جلسه درج می شود که در صورت عذرخواهی تعلیق می شود»؟ وی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: علاوه بر مصوبه هیات مدیره، مصوبه ای در آیین نامه انضباطی نیز وجود دارد که مربوط به بحث افترا و نشر اکاذیب است. یعنی مصاحبه غیرفنی و انتشار اکاذیب درباره هیات مدیره پرسپولیس صورت گرفته است. علاوه بر این، خود این بازیکن نیز اعتراف کرد که به اشتباه از عبارت «هیئت مدیره» استفاده کرده است و فرد مورد نظر او عضو هیئت مدیره نبوده است. به همین دلیل چون در مصاحبه خود از عنوان هیات مدیره استفاده کرده است به دلیل نشر اکاذیب از حضور در جلسه منع شده است.

یکی از اعضای کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده اتهام بیرانوند به مدیرعامل پرسپولیس برای پرداخت رشوه مفتوح است؟ وی گفت: موضوعی مطرح شده و گفته اند تایید کرده اند که این پرونده همچنان در دست بررسی است. حال باید بررسی کنیم که چه اتفاقی افتاده و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر.

حسنوند گفت: رسانه ها باید به این موضوع توجه داشته باشند و اطلاع رسانی کنند و اطلاعات نادرست به شهروندان ندهند. هدف همه ما داشتن یک محیط ورزشی سالم است. من چند مقاله دیدم که دلیل صدور رای به این شکل را توضیح می دهد، اما اگر دقت کنید، در انتهای تصمیم نوشته شده است که پرونده همچنان مفتوح و در دست بررسی است. بنابراین بهتر است دوستان اطلاعات بیشتری کسب کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)