افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

توضیحات سازمان توسعه تجارت درباره پاویون ایران در اکسپوی قطر

  • کد خبر : 158087
توضیحات سازمان توسعه تجارت درباره پاویون ایران در اکسپوی قطر

به گزارش بازار، به نقل از سازمان توسعه تجارت، این نهاد در اطلاعیه ای اعلام کرد که طی روزهای اخیر مصاحبه هایی درباره «وضعیت غرفه ایران در نمایشگاه باغبانی قطر» در شبکه های اجتماعی با هدف ایجاد یک موضوع روانی منتشر شده است. محیطی علیه دولت است و لازم به توضیح است. در این اطلاعیه […]

به گزارش بازار، به نقل از سازمان توسعه تجارت، این نهاد در اطلاعیه ای اعلام کرد که طی روزهای اخیر مصاحبه هایی درباره «وضعیت غرفه ایران در نمایشگاه باغبانی قطر» در شبکه های اجتماعی با هدف ایجاد یک موضوع روانی منتشر شده است. محیطی علیه دولت است و لازم به توضیح است.

در این اطلاعیه آمده است: رویداد قطر اکسپو 2023 اساساً جزو رویدادهای تقویم کشور نیست و دولت هیچ مسئولیت و تعهدی در قبال تامین مالی غرفه ایران در نمایشگاه فوق الذکر و در تمامی رویدادهایی که در قالب آن برگزار می شود ندارد. غرفه ایران، غرفه های شرکت، نمایشگاه های اختصاصی و اعزام هیئت ها. پروانه کسب به متقاضیان اعطا می شود، برگزارکننده رویداد موظف به رعایت کلیه تعهدات و موارد اجرایی اعم از تامین مالی، ثبت مشاغل، تجمع غرفه ها، غرفه ها و سایر تعهدات قانونی و مالی داخلی و خارجی می باشد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان مرجع صدور مجوز رویدادهای نمایشگاهی، پس از دریافت درخواست از متقاضیان و ارزیابی طرح پیشنهادی آنان، بر اساس دستورالعمل و دستورالعمل مصوب، نسبت به صدور مجوز اقدام می کند. در خصوص این نمایشگاه بلافاصله پس از دریافت درخواست برگزارکننده و اخذ مشاوره از وزارت جهاد کشاورزی (به عنوان دستگاه تخصصی در این خصوص)، در تیرماه 1402 اقدام به صدور مجوز نمود و این سازمان برخلاف وجود مسئولیت مستقیم. برای تامین مالی و جلب مشارکت شرکت ها حداکثر تلاش و همکاری خود را با برگزارکننده نمایشگاه برای تشویق شرکت های فعال در حوزه صنایع کشاورزی و غذایی کشور به کار گرفته است. تاکید می‌شود مسئولیت کلیه فعالیت‌های مالی، حقوقی و بازاریابی نمایشگاه‌ها بر عهده دارنده مجوز می‌باشد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: طی چند هفته گذشته تذکرات متعددی در خصوص تسریع در تکمیل غرفه و افتتاح رسمی آن به دستگاه های اجرایی داده شده و متعهد شده اند در چند هفته آینده به اتمام غرفه ایران تسریع کنند. بدیهی است در صورت تاخیر اجرایی، سازمان توسعه تجارت ایران به وظیفه نظارتی خود عمل کرده و اقدامات قانونی بعدی را برابر مقررات در دستور کار قرار خواهد داد.

سازمان توسعه تجارت در این اطلاعیه اعلام کرده است: از رسانه ها انتظار می رود قبل از انتشار هرگونه گزارش یا خبری در حوزه های تخصصی ابتدا قوانین، استانداردها و دستورالعمل ها را مطالعه کرده و یا از مراجع ذیصلاح قانونی در این زمینه مشورت کنند تا خداوند اجازه ندهد که تحریف شود. گزارش نویسی. و خودتان را به مخاطبان خود معرفی نکنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.