افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

توضیحات دفتر امام جمعه رشت درباره مشکلات پیش آمده در خطبه های نماز جمعه

  • کد خبر : 141657
توضیحات دفتر امام جمعه رشت درباره مشکلات پیش آمده در خطبه های نماز جمعه

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با صدور بیانیه ای در خصوص حوادث رخ داده در خطبه های نماز جمعه این شهرستان توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش فارس، با توجه به اتفاقات رخ داده در خطبه دوم نماز جمعه رشت و اعتراض یکی از طلاب غیر بومی به […]

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با صدور بیانیه ای در خصوص حوادث رخ داده در خطبه های نماز جمعه این شهرستان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فارس، با توجه به اتفاقات رخ داده در خطبه دوم نماز جمعه رشت و اعتراض یکی از طلاب غیر بومی به وضعیت حجاب در میانه خطبه دوم آیت الله فلاحتی و … اعتراض مردم در خصوص بی نظمی، روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت به همراه ستاد نماز جمعه شهرستان رشت بیانیه ای صادر و توضیحاتی ارائه کرد.

متن کامل این بیانیه در زیر آمده است.

نام خدای مهربان

پس به آرامی با او صحبت کنید، شاید به یاد بیاورد یا بترسد.

نماز جمعه مرکز بیان مطالبات مردمی و مرجع مردم برای طرح مشکلات و مطالبات است و امر به معروف و نهی از منکر با رعایت الزام حجاب نیز جزء لاینفک این مطالبات عمومی است.

امروز اعتراض سه دانشجوی عزیز که خواستار رعایت حجاب از مسئولان بودند، موجب سوء استفاده برخی سودجویان شد، از این رو ستاد نماز جمعه رشت و روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان. حمایت از مطالبات در حوزه عفاف و حجاب اعلام می دارد که هیچ شکایت و پیگیری قانونی از دانش آموزان عزیز نداشته است.

همانگونه که مردم دلسوز و دلسوز استان گیلان از سه سال پیش و به ویژه در هفته های گذشته پیگیر مطالبات آیت الله فلاحتی بوده و با برگزاری جلساتی برای پاسخگویی به مطالبات این عزیزان، بستر برگزاری نماز جمعه هفته گذشته را فراهم کرده اند. مورخ 09/03/1402 در اختیار متقاضیان حیا قرار گرفت و خواهران برای ابراز نگرانی حجاب پوشیدند و در عین حال در بیانیه خود از زحمات و اقدامات موثر و قاطع آنان تقدیر و تشکر کردند. مناصب، اما نباید خارج از عرف و ضوابط عمل کنند و نظم سودجویی بیگانگان و سوء استفاده کنندگان را بر هم بزنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.