افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

توضیحات درباره سومین مدیرعامل «قلابی» استقلال/خطیر کارگردان برنامه بود! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 161168
توضیحات درباره سومین مدیرعامل «قلابی» استقلال/خطیر کارگردان برنامه بود!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای اخیر با مشکلات عجیبی مواجه شده که هر روز زوایای جدیدی پیدا می کند. پس از شکایت دبیر کل فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه از علی خطیر به جرم جعل امضا، امروز یکشنبه 12 دی ماه علیرضا نعمتی مدیرعامل باشگاه […]

به گزارش خبرنگار مهر ، مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای اخیر با مشکلات عجیبی مواجه شده که هر روز زوایای جدیدی پیدا می کند.

پس از شکایت دبیر کل فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه از علی خطیر به جرم جعل امضا، امروز یکشنبه 12 دی ماه علیرضا نعمتی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر از شکایت در مقابل علی خطیر و امیرحسین محتشم رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر، مهدی طارمی حق رشد داشت.

امیرحسین محتشم رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: زمانی که در پایان سال ۱۳۹۸ به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان انتخاب شدم، مدیرعامل باشگاه شاهین به من مراجعه کرد و موضوع سازوکار مشارکت مهدی (حق رشد) را مطرح کرد. طارمی بود، بعد از آن این موضوع را با خطیر در میان گذاشتم و در تیرماه 1400 قرارداد بستیم و این قرارداد در اتوماسیون اداری توسط مدیرعامل شاهین دیده شد. باشگاه.

وی ادامه داد: اگرچه مدیرعامل باشگاه شاهین مدعی بود که از وجود قرارداد (هیات مدیره فوتبال، علی خطیر و خود باشگاه) اطلاعی ندارد، اما این موضوع صحت ندارد و در سیستم اتوماسیون همه چیز وجود دارد. شواهدی مبنی بر اینکه او قرارداد را بررسی کرده است. نعمتی پس از این موضوع شکایت خود را به کمیته استیناف ارائه کرد و هنوز رای نهایی صادر نشده است.

محتشم در خصوص مبلغ قرارداد گفت: فعلاً خیالم راحت نیست اما فکر می کنم 6، 7 هزار یورو یا شاید هم بیشتر بود، اما فعلاً نمی توانم رقم دقیقی را بگویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.