افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

توضیحات جبلی درباره حواشی «پایتخت»، شکایت از مهران مدیری و «ترور» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 125954
توضیحات جبلی درباره حواشی «پایتخت»، شکایت از مهران مدیری و «ترور» – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی درباره سریال «ترور» که امروز ۳۰ آبان ماه به همراه جمعی از کارگردانان به تماشای پشت صحنه آن رفت، در جمع خبرنگاران گفت: پروژه هایی که به چهره های مطرح تاریخ انقلاب می پردازد و … دفاع مقدسات، دفاع از حرم و… به دلایل مختلفی انجام می شود، کارهای […]

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی درباره سریال «ترور» که امروز ۳۰ آبان ماه به همراه جمعی از کارگردانان به تماشای پشت صحنه آن رفت، در جمع خبرنگاران گفت: پروژه هایی که به چهره های مطرح تاریخ انقلاب می پردازد و … دفاع مقدسات، دفاع از حرم و… به دلایل مختلفی انجام می شود، کارهای پیچیده ای هستند، به خصوص اگر آن شخصیت فردی مثل حاج قاسم سلیمانی باشد، پرداختن به داستان، شخصیت و زندگی این سالمندان را می توان همراهی کرد. توسط چالش ها هنر کارگردان و گروه سازنده این سریال در به تصویر کشیدن شخصیت شجاع، تاثیرگذار و تعیین کننده شهید سلیمانی است.

آمادگی ترور تا سالگرد شهید سلیمانی

وی افزود: این مینی سریال داستان خوب، درگیرکننده و محکمی دارد که باید زودتر تولید می شد و از ۲ سال پیش برای تکمیل این کار برنامه ریزی کرده ایم. با این حال مطمئن هستیم که این اثر یکی از بهترین ها خواهد بود و امیدواریم طبق قول دوستان این مجموعه در سالگرد شهید سلیمانی آماده پخش شود.

جبلی درباره «ترور» خاطرنشان کرد: امیدوارم این سریال مقدمه ای باشد برای فصل های بعدی که با داستان های دیگر تولید می شود. او از سال 1400 قول داده بود که مجموعه ای نمایشی با شخصیت و داستان شجاع سردار شهید سلیمانی تولید کند. در این 2 سال تمامی سازمان ها با همکاری موسسه. آوینی ایشان اصرار داشتند که این کار انجام شود و حالا امیدواریم نتیجه کار مثل شهید سردار سلیمانی باشد.

کارگردان صداوسیما در ادامه درباره سریال های دیگر گفت: آمار به روز سریال های نمایشی 18 نمایش در دست تولید است و 12 سریال در مرحله پیش تولید و 20 سریال در حال نگارش است. کارهایی که در چرخه تولید است برنامه ما را تا تابستان آینده بسیار تسهیل می کند.

آماده سازی برای فصل سوم.گاندو»

وی در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چند سریال امنیتی دیگر در دست تولید است، گفت: اخیراً آثار متعددی در این زمینه پخش شده و درصدد ساخت فصل سوم آن هستیم.گاندو» برای رسیدن به مرحله تولید. امیدواریم با همکاری سازمان های خارج از سازمان بتوانیم زودتر قفل این مجموعه را باز کنیم.

کارگردان صداوسیما درباره کمدی ها نیز گفت: تلاش دوستان این است که به طور قطعی سریال هایی در فضاهای مختلف تاریخی، دراماتیک و طنز بسازند. تولید سریالاسم.خآغاز شده، «زیرخاکی» در مرحله پیش تولید است و سریال های دیگری نیز در دست بررسی است.

نتیجه مذاکرات با «پایتخت»

همچنین درباره «پایتخت» گفت: دوستان ما در سیمافیلم آنها هر روز مشغول مذاکره با کارگردانان و تهیه کنندگان مختلف هستند و در مورد تولیدات جدید یا فصل های جدید نمایش ها با آنها صحبت می کنند.

جبلی که از لبنان در پشت صحنه «ترور» آمده است، درباره حضور خود در لبنان گفت: در روزهای اخیر از نزدیک با خبرنگاران بودم. یو من در مرز در تماس بودم و توانستم به رسانه های مقاومت در لبنان خدمت کنم. من خبرنگاران شجاع خود را در مرز فلسطین دیدم و گفتم خدا رحمتشان کند.

وی با اشاره به تأثیر حضور حاج قاسم سلیمانی در لبنان و محور مقاومت، یادآور شد: آثار و برکات وجود شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر محور مقاومت به چشم می خورد و این خودباوری، روحیه رشادت است. . ، خلاقیت و امیدی که در گوشه و کنار مقاومت به چشم می خورد. از یمن گرفته تا لبنان، فلسطین، عراق و سوریه به خاطر منش و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی خورده می شود.

رئیس صداوسیما تصریح کرد: شهید سلیمانی حقوق زیادی بر دوش ما دارد و این ادا دین به این معناست که در حوزه تخصصی تولیدات رسانه ای خود بیشتر فعال باشیم. محدود شدن به یک نمایش به معنای ادای احترام به شهید بزرگوار حاج قاسم نیست. امیدوارم بتوانیم در ساختارهای دیگر به جز سریال تولید، بیشتر به آثار و شخصیت حاج قاسم بپردازیم.

حواشی «به سوی افق فلسطین» چه بود؟

جبلی در بخشی دیگر از صحبت های خود درباره تغییرات برنامه «به افق فلسطین» گفت: دیشب از بیروت خارج شدم و صبح رسیدم، اما دوستان سازمان در حال بررسی موضوع هستند، شاید بیشتر به من بدهند. توضیحات . به هر حال ما به هر نوع خلاقیت و نوآوری و برنامه هایی با هدف علاقه مندیم. توضیح آرمان های دقیق، روشن و به روز انقلاب اسلامی تدوین شده است که مهم ترین آن مسئله فلسطین است، ما از روی آنتن رفتن آن استقبال می کنیم. من از روز اول در مورد عوامل و بنیانگذاران فعال صحبت کرده ام و این شعاری نیست که قطعا از همکاری با آنها قدردانی کنیم. قطعا همکاری را با نهادهای رسانه ای فرهنگی و اصحاب رسانه و عناصر فعال گسترش خواهیم داد.

مدیر صداوسیما درباره پرونده شکایت از یک مدیر نیز گفت: دوستان ما در معاونت حقوقی در حال بررسی و پیگیری هستند و طبیعی است که با افراد مختلف و با نهادهای مختلف و به شکل های مختلف ممکن است سازمان با حقوقی مواجه شود. مشکلات . . مشکلات و قوانین و مقررات تکلیف را روشن می کند.

«جام جم» ادامه دارد

جبلی درباره تولید برنامه «جام جم» نیز گفت: نقد سازنده و استفاده از دیدگاه های مختلف در موضوعات مختلف اساساً راهکارهای ما در رسانه ملی است. یکی از جذابیت های رسانه ها استفاده از دیدگاه های مختلف در مکاتب فکری در موضوعات مختلف است. یکی از موضوعاتی که در این سال ها مغفول مانده این است که خود رسانه ملی می تواند محل انتقاد بسیاری از موافقان و مخالفان افکار عمومی باشد. ماه های اول قول دادم برنامه ای در این زمینه پخش کنیم.

وی در پایان گفت: متأسفانه آماده سازی این برنامه طولانی شد و از همکارانم گلایه دارم که چرا دیر شروع شد اما اکنون مراحل بلوغ خود را طی می کند و انشالله ادامه خواهد داشت. “.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.