افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

توضیحات باشگاه استقلال در مورد تعطیلی بازار نقل و انتقالات – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 178007
توضیحات باشگاه استقلال در مورد تعطیلی بازار نقل و انتقالات – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در حالی که تحلیل برخی رسانه ها از مفاد سیستم جدید فیفا مبنی بر محرومیت باشگاه های ایرانی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه ها باعث گسترش … شایعات در مورد استقلال محکومیت شدید باشگاه از نقل و انتقالات. و […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در حالی که تحلیل برخی رسانه ها از مفاد سیستم جدید فیفا مبنی بر محرومیت باشگاه های ایرانی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه ها باعث گسترش … شایعات در مورد استقلال محکومیت شدید باشگاه از نقل و انتقالات. و این تعبیر باعث نگرانی هواداران عزیز استقلال شده است، رسانه رسمی باشگاه استقلال صحت این تفاسیر را از بختیاری معاون حقوقی باشگاه جویا شد و بختیاری تاکید کرد که طبق قوانین فیفا، جریمه ها و احکام تنبیهی وجود دارد. برای نقل و انتقالات فیفا با پرداخت بدهی و رضایت شاکی رد می شود.

شایعه کنار گذاشته شدن این باشگاه از سه پنجره نقل و انتقالاتی که در فضای مجازی بازتاب داشت و به برخی خبرگزاری ها و رسانه ها رسید صحت ندارد و با شکایت دستیاران ساپینتو پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال به طور موقت بسته شد.

مکاتبات رسمی با فیفا برای پرداخت این بدهی از مطالبات باشگاه استقلال به فدراسیون جهانی فوتبال انجام شده است و بدیهی است طبق قوانین به محض پرداخت بدهی و اعلام وکلای دستیاران ریکاردو ساپینتو، این انتقال انجام می شود. اتفاق خواهد افتاد. پنجره باشگاه استقلال باز خواهد شد.

باشگاه استقلال به هواداران دلسوز خود این اطمینان را می دهد که مدیریت و تیم حقوقی این باشگاه با جدیت بر روی حل و فصل پرونده های بین المللی باقی مانده از گذشته کار می کنند و با تمام توان سعی در آرامش بخشیدن به هواداران عزیز و دفاع از حقوق باشگاه استقلال دارند. .

معاون حقوقی باشگاه استقلال: نه مجازات انضباطی داشتیم، نه پرونده ای در کمیته انضباطی

در همین زمینه محمدرضا بختیاری معاون حقوقی باشگاه استقلال به رسانه رسمی باشگاه گفت: بسته شدن پنجره نقل و انتقالات طبق مقررات فیفا دو مبنا دارد: یا اهرم فشار برای پرداخت بدهی معوق است. یا این یک مجازات انضباطی است که در کمیسیون انضباطی فیفا مورد بررسی قرار گرفت و رای صادر شد، خوشبختانه باشگاه استقلال از سوی کمیسیون انضباطی فیفا محکوم نشده است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال تاکید کرد: در آیین نامه نقل و انتقالات فیفا، باشگاه ها به پنجره نقل و انتقالات بسته شده اند یا طبق ماده 12 یعنی بی توجهی به قوانین و یا طبق ماده 18 که بازیکن تیم مقابل را تشویق می کند. اخراج بدون توجیه: آنها محکوم می کنند که باشگاه استقلال در این زمینه ها پرونده و محکومیتی ندارد و ندارد.

وی ادامه داد: فیفا سامانه جدیدی راه اندازی کرده است که در آن هفته به هفته وضعیت نقل و انتقالات باشگاه ها توضیح داده می شود. طبق سیستم فیفا سه شاکی داریم که هر سه دستیار ریکاردو ساپینتو هستند و مجموع مطالبات سه دستیار ریکاردو ساپینتو نزدیک به چهل و یک هزار دلار است که باشگاه موفق به پرداخت آن شد. حدود بیست روز پیش از طریق مکاتبه با وزارت دارایی فیفا. این مبلغ توسط اتاق پایاپای فیفا از محل مطالبات باشگاه استقلال به فیفا اخذ و مبالغ ذکر شده توسط واحد مالی فیفا پرداخت و مدارک به جامعه جهانی ارسال شد. واحد باشگاه

بختیاری در پایان گفت: پس از این مرحله باشگاه باید پرداخت کند و وکلای دستیاران ساپینتو فیش را به فیفا گزارش خواهند کرد و از وکلای طرف مقابل خواست تا در روزهای آینده تائیدیه کنند که پنجره نقل و انتقالات استقلال در روزهای آینده بسته خواهد شد. باز خواهد شد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.