افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
0

توصیه پروین به بازیکنان تیم جوانان: نگران گوشی خود نباشید – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 354610
توصیه پروین به بازیکنان تیم جوانان: نگران گوشی خود نباشید – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

اردوی تیم فوتبال جوانان ایران با حضور دو تن از پیشکسوتان فوتبال کشور برگزار شد. اردوی تیم فوتبال جوانان ایران پیش از آغاز مرحله مقدماتی جام ملت های زیر 20 سال آسیا در حالی در تهران برگزار می شود که اردوی این تیم با حضور علی پروین و محمود خوردبین پیشکسوتان فوتبال کشور همراه بود. […]

اردوی تیم فوتبال جوانان ایران با حضور دو تن از پیشکسوتان فوتبال کشور برگزار شد.

اردوی تیم فوتبال جوانان ایران پیش از آغاز مرحله مقدماتی جام ملت های زیر 20 سال آسیا در حالی در تهران برگزار می شود که اردوی این تیم با حضور علی پروین و محمود خوردبین پیشکسوتان فوتبال کشور همراه بود. .

حسین عبدی مربی تیم فوتبال نوجوانان ایران که بیش از یک دهه در پرسپولیس شاگرد علی پروین بوده به استقبال این دو پیشکسوت رفت. در ادامه اسطوره های فوتبال کشور در این نشست تجربیات خود را با اعضای تیم در میان گذاشتند.

حسین عبدی مربی تیم جوانان ایران برای اولین بار در آستانه رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا به تشریح وضعیت تیمش پرداخت. وی سپس به نحوه استفاده از نخبگان فوتبال کشور در اردوهای مختلف پرداخت و گفت: تیم فعلی مجموعه ای از تیم جوانان قبلی است که الحمدلله در جام جهانی زیر 17 سال پاداش زحمات شبانه روزی را دریافت کردند. و عملکرد خوبی برای شاد کردن دل مردم ایران داشت. حضور دارند. علاوه بر آنها، افراد واجد شرایط دیگری نیز به این تیم ملحق شدند تا اکنون آماده رقابت در سطح آسیا باشیم.

محمود خوردبین پس از صحبت های حسین عبدی با تمجید از عملکرد تیم زیر نظر عبدی گفت: موفقیت های شما را از دوران نوجوانی دیده ام و همچنان آنها را دنبال می کنم. میدونم چقدر باید زحمت بکشی چون خودم همه این مراحل رو طی کردم.

وی افزود: فقط آنچه از شما خواسته می شود را دنبال کنید. این برای موفقیت چنین تیمی کافی است.

علی پروین مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس نیز اظهار داشت: ابتدا باید از آقای عبدی تمجید کنم. همه شاگردانم خوب بودند اما حسین از نظر شخصیتی و حرفه ای چیز دیگری بود. لازم نبود که او را نگهبان بگذاریم زیرا او تمام کارهایش را به عهده داشت.

وی ادامه داد: فقط دو نکته را باید بگویم. اول از همه، فقط از نظر فنی به صحبت های مربیان گوش دهید. هر یک از نمایندگان در این زمینه برای شما کار می کنند. به سادگی سخنان خود را عملی کنید.

پروین تاکید کرد: دوست دارم کمتر با تلفن همراه خود باشند. در سن شما و حتی بالاتر از شما مضر است. فقط به فکر فوتبال باشید چون می توانید بدرخشید و افتخارات ملی را برای کشور عزیزمان کسب کنید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)