افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

توصیه های طب سنتی برای داشتن کبد سالم

  • کد خبر : 200835
توصیه های طب سنتی برای داشتن کبد سالم

آفتاب نیوز: آزاده زارعی درباره توصیه های طب سنتی برای پیشگیری از کبد چرب گفت: توصیه می شود برای کاهش خطر ابتلا به کبد چرب، مصرف شیرینی ها و روغن های غلیظ از جمله روغن های صنعتی موجود در بازار را کاهش دهید. وی افزود: برای پیشگیری از کبد چرب باید از پرخوری پرهیز کرد […]

آفتاب نیوز:

آزاده زارعی درباره توصیه های طب سنتی برای پیشگیری از کبد چرب گفت: توصیه می شود برای کاهش خطر ابتلا به کبد چرب، مصرف شیرینی ها و روغن های غلیظ از جمله روغن های صنعتی موجود در بازار را کاهش دهید.

وی افزود: برای پیشگیری از کبد چرب باید از پرخوری پرهیز کرد و غذاهای مختلفی که هضم متفاوتی دارند به طور همزمان مصرف نکرد.

این عضو هیئت مدیره انجمن علمی پزشکی ایران ادامه داد: برای پیشگیری از کبد چرب مصرف سالاد، میوه، ماست و مخلفات همراه با غذا توصیه نمی شود و بهترین انتخاب برای همراهی بشقاب غذا سبزیجات است. و زیتون .

این متخصص طب سنتی گفت: همچنین هنگام غذا خوردن از نوشیدن خودداری کنید و حداقل یکی دو ساعت بعد از غذا می توانید بنوشید.

به گزارش تسنیم، کبد چرب غیرالکلی یک بیماری مزمن کبدی است که درجات مختلفی را شامل می شود (از کبد چرب بدون علامت تا التهاب شدید کبد، فیبروز و سیروز) و در اثر تجمع مقادیر زیادی چربی (تری گلیسیرید) در کبد ایجاد می شود. سلول ها.

در این بیماری، چربی معمولا بیش از 5 درصد وزن کبد را تشکیل می دهد. کبد چرب به طور کلی علائم خاصی ندارد و به طور اتفاقی در معاینات دوره ای یا سونوگرافی تشخیص داده می شود، اما در صورت پیشرفت بیماری ممکن است علائمی مانند احساس ضعف و خستگی، کاهش وزن، کاهش اشتها، حالت تهوع، درد در سمت راست وجود داشته باشد. بدن بالای شکم و کبد بزرگ شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.