افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

توصیه های تغذیه ای برای زائران اربعین/ لبنیات فقط پاستوریزه شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 335113
توصیه های تغذیه ای برای زائران اربعین/ لبنیات فقط پاستوریزه شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا پوراحمد گفت: برای پیشگیری از اسهال به زائران توصیه می شود از غذاهای کامل، پخته و گرم استفاده کنند و از مصرف میوه های بدون پوست خودداری کنند. وی افزود: لبنیات فقط به صورت پاستوریزه مصرف شود و نوشیدنی ها در بطری های در بسته تهیه و مصرف شوند. علاوه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا پوراحمد گفت: برای پیشگیری از اسهال به زائران توصیه می شود از غذاهای کامل، پخته و گرم استفاده کنند و از مصرف میوه های بدون پوست خودداری کنند.

وی افزود: لبنیات فقط به صورت پاستوریزه مصرف شود و نوشیدنی ها در بطری های در بسته تهیه و مصرف شوند. علاوه بر این، با توجه به اینکه یخ میکروارگانیسم ها من می بینم آن را از بین نمی برد، بنابراین استفاده از نوشیدنی حاوی یخ نمی تواند سلامت شما را تضمین کند. اما چای و قهوه داغ معمولا مشکلی ایجاد نمی کند.

این کارشناس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه مصرف انواع سالاد در صورت بسته بندی نبودن و ضمانت شست و شوی کامل اجزای آن منطقی نیست، تصریح کرد: در صورت عدم دسترسی به آب در بسته بندی دربسته. بطری، آب را به مدت 3 دقیقه بجوشانید و سپس تا دمای اتاق خنک کنید، می تواند میکروارگانیسم را از بین ببرد من می بینم ser اسهال مسافرتی معمولاً پس از سه روز بدون درمان خاصی به جز جایگزینی مایعات از دست رفته برطرف می شود.

توصیه می شود: برای پیاده روی ایمن در مسافت های طولانی، باید از کفش های ورزشی انعطاف پذیر مناسب و یک کوله پشتی مناسب و سبک حاوی اقلام ضروری استفاده کنید. حتما از ضد آفتاب مناسب برای جلوگیری از آسیب اشعه ماوراء بنفش به پوست خود استفاده کنید. علاوه بر این، پوشیدن لباس هایی که کاملاً پوست را بپوشاند و استفاده از پشه بند در هنگام استراحت نیز در صورت وجود پشه می تواند کمک کننده باشد. ایدز جلوگیری از نیش و عفونت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.