افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

توصیه مهم سردار سلامی به اسرائیل

  • کد خبر : 408169

فرمانده کل سپاه با اشاره به استقرار سامانه تاد آمریکا در اسرائیل به تل آویو گفت: به لوله های تاد اعتماد نکنید. اینها محدود هستند و شما به قدرت محدود وابسته هستید. به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا به نقل از تسنیم، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استقرار سامانه تاد آمریکایی در […]

فرمانده کل سپاه با اشاره به استقرار سامانه تاد آمریکا در اسرائیل به تل آویو گفت: به لوله های تاد اعتماد نکنید. اینها محدود هستند و شما به قدرت محدود وابسته هستید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا به نقل از تسنیم، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استقرار سامانه تاد آمریکایی در اسرائیل به رژیم صهیونیستی گفت: به لوله های تاد اعتماد نکنید. اینها محدود هستند و شما به قدرت محدود وابسته هستید.

سردار سلامی در کنگره ملی بزرگداشت 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه گفت: هر چه می خواهید شلیک کنید، دشمنان شما به اندازه شما تیراندازی می کنند. شما نمی توانید در این داستان برنده شوید و ما شما را شکست خواهیم داد.

و ادامه داد: کشور کوچکی که 98 درصد اقتصادش به دریا وابسته است باید بیشتر فکر کند. تصمیمات غیرمجاز می تواند با شتاب عجیبی باعث سقوط یک رژیم شود. به فضل الهی ما با این گروه شیطانی روبرو هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها نیز اشتباه می کنند که حیثیت سیاسی خود را به جنایات خود مرتبط می کنند و خود را در دنیا در بین ملت ها منفور و منزوی کرده اند. امروز دنیا آمریکا را با بمب هایی می شناسد که بر سر بچه های غزه و لبنان می افتد. از تمام شکوه ابرقدرت آمریکا همین است. زمین و اینها دوام نخواهند داشت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.