افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

توصیه مهم به مردم در مورد دور دوم انتخابات

  • کد خبر : 254543
توصیه مهم به مردم در مورد دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدصالح جوکار در گفت وگویی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم، اظهار کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری چهار راهکار رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات و این استراتژی در مرحله اول اتخاذ شد. در آن زمان سطح بالای مشارکت مردمی تاثیرات زیادی در سطح بین […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدصالح جوکار در گفت وگویی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم، اظهار کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری چهار راهکار رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات و این استراتژی در مرحله اول اتخاذ شد. در آن زمان سطح بالای مشارکت مردمی تاثیرات زیادی در سطح بین المللی و جهانی داشت و نشان دهنده سرمایه اجتماعی نظام بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه در دور اول تخصیص تعدادی از کرسی های مجلس دوازدهم مشخص شد، انتظار می رود مردم در دور دوم با وسعت تخصیص 45 کرسی باقی مانده را مشخص کنند. مشارکت .

نماینده منتخب مجلس دوازدهم گفت: مردم با مشارکت گسترده بهترین و صحیح ترین افراد را به مجلس دوازدهم اعزام می کنند، یعنی کسانی که به دنبال حل مشکلات مردم هستند و می توانند در حوزه قانون گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند. .

جوکار با بیان اینکه حضور مردم می تواند منجر به انتخاب اصلح شود، تصریح کرد: مردم باید بهترین و بهترین نماینده را انتخاب کنند و قطعا مشارکت آنها برای رسیدن به این هدف مهم است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات در مناطق هشت گانه گفت: در مرحله اول انتخابات شورای اسلامی، تجربه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی به دست آمد که به طور کلی روش خوبی است. اکنون دنیا به این سمت می رود زیرا خطای برگزاری انتخابات الکترونیکی بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: ضعف های احتمالی قطعا در مرحله دوم برطرف می شود و می توان از این تجربیات برای برگزاری الکترونیکی انتخابات در آینده و سایر انتخابات استفاده کرد.

۲۷۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.