افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

توسعه 13 مخزن بر اساس طرح توسعه 28 مخزن نفت انجام شده است. افزایش ظرفیت تولید به 3.28 میلیون بشکه

  • کد خبر : 261328
توسعه 13 مخزن بر اساس طرح توسعه 28 مخزن نفت انجام شده است.  افزایش ظرفیت تولید به 3.28 میلیون بشکه

بازار؛ گروه آب و انرژی: در آخرین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 60 درصد ظرفیت تولید در دو سال گذشته از کشور بازیابی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 60 درصد از ظرفیت تولید نفت […]

بازار؛ گروه آب و انرژی: در آخرین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 60 درصد ظرفیت تولید در دو سال گذشته از کشور بازیابی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 60 درصد از ظرفیت تولید نفت از کشور خارج شده است. درباره وضعیت پیش روی دولت سیزدهم در شرایط تحریم گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ظرف پنج سال آینده ظرفیت تولید نفت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به 3 میلیون و 280 هزار بشکه خواهد رسید.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان در دو سال و نیم گذشته گفت: تنها در سال گذشته چندین قرارداد با شرکت های دانش بنیان برای تولید تجهیزات و کالاهای مورد نیاز منعقد کردیم که امروز یک مورد با این موارد شرکت ها قراردادهایی به ارزش یک میلیارد تومبا و حدود 4 امضا کرده اند. قرارداد جدید در حال نهایی شدن است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از بهره گیری از هوش مصنوعی برای مدیریت اولین میدان نفتی و مطالعات زمین شناسی آن برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: هم اکنون یک گروه علمی کارآمد در این شرکت مشغول به کار است.

دانشی با بیان اینکه در دولت سیزدهم با مرمت چاه ها حدود یک میلیون بشکه به ظرفیت تولید نفت کشور اضافه شده است، گفت: تاکنون 80 درصد گازهای مرتبط با نفت در جنوب جمع آوری شده است. کشور کشور و برنامه هایی برای افزایش 20 درصد باقی مانده انجام شده است. به عنوان مثال در حال حاضر پروژه هایی مانند پتروشیمی بدبلند و پتروشیمی مارون با 65 درصد پیشرفت فیزیکی در حوزه جمع آوری گاز در حال اجرا هستند.

وی با اشاره به خودکفایی 80 درصدی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در بومی سازی تجهیزات نفتی تصریح کرد: در سه سال آینده در زمینه ماشین آلات دوار (توربین و توربوشارژر) به خودکفایی خواهیم رسید. ).

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تاکید بر اینکه جای نگرانی بابت فرسودگی تاسیسات این شرکت وجود ندارد، گفت: کارکنان این شرکت توانستند نقش موثری در رشد اقتصادی 6 درصدی داشته باشند. کشور در سال گذشته

دانشی درباره طرح توسعه 28 مخزن نفت در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: قرارداد توسعه برخی از این مخازن به دلیل عدم تامین سرمایه پیمانکاران و توسعه 13 مخزن نفت لغو شد. در حال حاضر اجرا می شود؛ البته دولت سیزدهم در دو سال گذشته هیچ کمک و حمایتی از این پیمانکاران را تکذیب نکرده است.

وی دغدغه اصلی خود را رسیدگی به وضعیت حقوق کارکنان دانست و گفت: صنعت نفت به عنوان یک صنعت سخت با شرایط سخت جغرافیایی باید به نیروی انسانی خود توجه ویژه ای داشته باشد. در حال حاضر با مشکل سقف حقوق کارکنان مواجه هستیم که همواره نگران کننده همه مسئولان صنعت نفت است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.