افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

توسعه فرهنگ مطالعه با استفاده از تمامی امکانات در استان سمنان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 135737
توسعه فرهنگ مطالعه با استفاده از تمامی امکانات در استان سمنان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر آدینا در مراسم معرفی رسمی سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران در فرهنگسرایی. کومشوی با اشاره به انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران، تاکید کرد: توسعه فرهنگ مطالعه با علاقه گرفتن از بین همه امکانات استان سمنان این یکی باید مد نظر مسئولان […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر آدینا در مراسم معرفی رسمی سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران در فرهنگسرایی. کومشوی با اشاره به انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران، تاکید کرد: توسعه فرهنگ مطالعه با علاقه گرفتن از بین همه امکانات استان سمنان این یکی باید مد نظر مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه باید مردم را با کتابخوانی آشنا کرد، تصریح کرد: اگر بتوانیم سرگرمی مردم را به کتاب تبدیل کنیم می توانیم بیش از گذشته مردم را به کتابخوانی ترغیب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه فضای مجازی کنونی دسترسی به اطلاعات را بسیار سریع کرده است، گفت: فضای مجازی علاوه بر تسریع در دسترسی به اطلاعات، آفت هایی از جمله امکان گمراهی نیز دارد. می توانید آن را برای مخاطبان ذکر کنید.

مطیعی تصریح کرد: برخی کارشناسان بر این باورند که دریافت اطلاعات از فضای مجازی به جای کتاب های کاغذی، احتمال گمراهی خوانندگان را افزایش می دهد و از این رو این یکی از آفت های فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه عمق کم اطلاعات و هوشیاری آفت فضای مجازی است، گفت: فضای مجازی دریایی از اطلاعات را در اختیار مردم قرار می دهد، اما این اطلاعات عمق خوبی به آگاهی مردم نمی دهد، در نتیجه فضای مجازی مکان مناسبی نیست. برای تعمیق آگاهی

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه سومین آفت فضای مجازی تخریب کتابخوان است، گفت: متاسفانه فضای مجازی دسترسی به فضاهای آلوده را نیز فراهم کرده است که می تواند مخاطب را از مسیر خود منحرف کند، بنابراین کتاب های کاغذی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.