افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

توزیع شیر در ۶۲ هزار مدرسه کشور

  • کد خبر : 188591
توزیع شیر در ۶۲ هزار مدرسه کشور

به گزارش رکنا به نقل از وبدا، محمد اسماعیل مطلق با بیان اینکه توزیع مدارس شیر پس از یک فاصله چهار ساله، به ترتیب رئيس جمهور و پیگیری های معاون اول رئیس جمهور انجام شد که اظهار داشت: توزیع شیر در مدارس با رویکرد وزارت آموزش و پرورش و همچنین سازمان های غذا و دارو، […]

به گزارش رکنا به نقل از وبدا، محمد اسماعیل مطلق با بیان اینکه توزیع مدارس شیر پس از یک فاصله چهار ساله، به ترتیب رئيس جمهور و پیگیری های معاون اول رئیس جمهور انجام شد که اظهار داشت: توزیع شیر در مدارس با رویکرد وزارت آموزش و پرورش و همچنین سازمان های غذا و دارو، استاندارد، تعیین. اعطا کردن برنامه ها و بودجه ها و وزارتخانه های جهاد کشاورزی، بهداشت و دبیرخانه شورای عالی سلامت و ایمنی مواد غذایی در استان های کشور عملیاتی شد.

وی افزود: اجرا و تداوم این برنامه برای ارتقای سلامت دانش آموزان، ارتقای سطح یادگیری و بهره وری، پیشگیری از سوء تغذیه و فرهنگ سازی برای افزایش مصرف شیر در بین دانش آموزان برای تضمین سلامت کشور ضروری است.

مطلق تصریح کرد: دولت مردمی پس از چند سال وقفه، طرح توزیع شیر مدارس را به بهره برداری رساند و شور و نشاط جدیدی را در مدارس کشور به ارمغان آورد و بازرسی های زیادی نیز از کیفیت شیر ​​توزیع شده انجام می شود.

رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و ایمنی مواد غذایی کشور در ادامه گفت: امروز با وجود مشکلات فراوان، صنایع لبنی با تمام توان با مدارس همکاری می کنند و 62 هزار مدرسه و نزدیک به 8 میلیون و 500 مدرسه تحت پوشش قرار گرفته اند. هزار دانش آموز

موتلفه تصریح کرد: در این راستا دبیرخانه شورای عالی سلامت و ایمنی غذا از طریق کمیته علمی و سیاسی شیر مدارس در صدد رفع چالش های موجود است و خواستار تخصیص ردیف اعتباری مستقل برای اجرای پایداری است. از برنامه شیر مدارس در سال های آینده برای ارتقای سلامت دانش آموزان و آینده سازان کشورمان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.