افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

توزیع بیش از 548 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در جایگاه‌های CNG استان طی سال 1402

  • کد خبر : 301401
توزیع بیش از 548 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در جایگاه‌های CNG استان طی سال 1402

به گزارش رکنا از اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری با اشاره به توزیع بیش از 548 میلیون و 752 هزار متر مکعب گاز طبیعی به جایگاه های CNG استان گفت: CNG نسبت به بنزین، گازوئیل و سایر فرآورده های فسیلی آلاینده های زیست محیطی کمتری تولید می کند. وی مقرون به صرفه بودن استفاده از CNG را […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری با اشاره به توزیع بیش از 548 میلیون و 752 هزار متر مکعب گاز طبیعی به جایگاه های CNG استان گفت: CNG نسبت به بنزین، گازوئیل و سایر فرآورده های فسیلی آلاینده های زیست محیطی کمتری تولید می کند.

وی مقرون به صرفه بودن استفاده از CNG را از دیگر مزیت های این سوخت عنوان کرد و افزود: ارزان بودن و در دسترس بودن، راندمان مناسب از دیگر مزایای استفاده از این سوخت پاک است.

عسگری گفت: در حال حاضر 157 جایگاه CNG در استان اصفهان گازرسانی شده است و روزانه حداقل 100 هزار خودرو در استان اصفهان از CNG استفاده می کنند.

وی افزود: با توزیع سالانه بیش از 20 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی، بیش از 20 میلیارد لیتر سوخت های فسیلی در استان اصفهان خودداری می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان ارتقای ضریب نفوذ گاز طبیعی در صنعت حمل و نقل را یکی از اهداف راهبردی صنعت گاز خواند و در خصوص مزایای گاز طبیعی اظهار داشت: در دسترس بودن گاز طبیعی این گاز تمیز بهره وری بهینه انرژی و سوخت، حذف لجن حاصل از احتراق از دیگر مزایای گاز طبیعی است.

وی همچنین بر مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی تاکید کرد و افزود: مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف انرژی در بخش های خانگی، تجاری و سایر بخش های غیر تولیدی نقش بسیار مهمی در زمینه اشتغال زایی جوانان از کشور دارد. استان و کشور در واحدهای تولیدی و صنعتی.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.