افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

توزیع امتیاز در اهواز/دانشجویان اخباری دست خالی به یزد نرفتند

  • کد خبر : 371140
توزیع امتیاز در اهواز/دانشجویان اخباری دست خالی به یزد نرفتند

هفته پنجم از فصل بیست و چهارم. آفتاب نیوز: تیم های فوتبال استقلال خوزستان و چادرملو در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر امروز شنبه 10 شهریور از ساعت 19:30 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم استقلال خوزستان: احمد گوهری، سید محمد […]

هفته پنجم از فصل بیست و چهارم.

آفتاب نیوز:

تیم های فوتبال استقلال خوزستان و چادرملو در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر امروز شنبه 10 شهریور از ساعت 19:30 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم استقلال خوزستان: احمد گوهری، سید محمد حسینی، آرام عباسی، سوبان پسندیده، علی هلیچی، محمود مطلق زاده، اسماعیل بابایی (محمد آبشک-81)، ساویو روبرتو (حامد بحیرایی-81)، تی وی بیفوما، مملرو عبدالرزانی (به) ) -62)، کاینا نونیز (62- سجاد شهباززاده)

ترکیب چادرملو: ادسون ماردن، محمد پاپی (71- سعید محمدی فرد)، علی طاهران، ویکتور ماتئوس، کوروش صادقیان، والاس آلمیدا (71- سیلوا گونزالس)، محمدمهدی احمدی، ماتیوس سانتوس (46- محمدرضا مسلمی جاوید)، هادی. حبیبی نژاد (80- رضا دهقان)، سیدعلی یحیی زاده (71- علاءالدین یاسین دلی) و علی خدادادی

اولین گل های استقلال تحت تاثیر بیفوما

در دقیقه 10 بر اثر اشتباه مدافعان چادرملو، اسماعیل بابایی توپ را به تیوی بیفومه داد و پس از لمس پای مدافع چادرملو، ضربه او در تیرک دور و در مقابل دروازه خالی به آرام عباسی برخورد کرد. و به راحتی دروازه را باز کرد.

تساوی برای چادرملو در نیمه دوم

در فشار زیاد چند بازیکن چادرملو، پاس خوب به سیلوا گونزالس رسید و او با ضربه فنی به گوشه دروازه کار را به تساوی کشاند.

در وقت های اضافه نیمه دوم استقلال خوزستان پس از بازی خوب بهروز بارانی در محوطه، شوتزنی کرد که ضربه دیدنی آبشک به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه محمد حسینی توانست دروازه را باز کند و کمک داور پرچم خارج از بازی را بالا برد. و این هدف مردود اعلام شد.

در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.