افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

تورهای خارجی اسمارتک نیوز; اهداف، برنامه ها و امکانات

  • کد خبر : 120747
تورهای خارجی اسمارتک نیوز;  اهداف، برنامه ها و امکانات

چرا باید از سفرهای خارجی اسمارتک نیوز به جای سفرهای شخصی استفاده کنید؟ به طور خلاصه، برنامه تور خارجی اسمارتک نیوز بسیار خاص و دقیق است، هزینه تور خارجی اسمارتک نیوز کمتر از سفر شخصی است، تور لیدر فارسی زبان همیشه در کنار شماست، فرصتی برای ایجاد دوستان جدید با همنوعان خود مسافران همیشه در […]

چرا باید از سفرهای خارجی اسمارتک نیوز به جای سفرهای شخصی استفاده کنید؟ به طور خلاصه، برنامه تور خارجی اسمارتک نیوز بسیار خاص و دقیق است، هزینه تور خارجی اسمارتک نیوز کمتر از سفر شخصی است، تور لیدر فارسی زبان همیشه در کنار شماست، فرصتی برای ایجاد دوستان جدید با همنوعان خود مسافران همیشه در دسترس هستند و گاهی اوقات تورهای اسمارتک نیوز حتی به جاذبه هایی دسترسی دارند که در دسترس مسافران خصوصی نیستند.

اینکه دقیقا کدام تور و کدام مقصد را انتخاب کنید به سلیقه، سطح تجربه، هدف سفر و بودجه شما بستگی دارد. برای اینکه تصمیم بگیرید چه نوع سفری می خواهید داشته باشید، این مقاله از مجله سفر اسمارتک نیوز را بخوانید.

تور دبی

دبی یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری خلیج فارس و جهان است و جاذبه های دبی به عنوان شهری مدرن و شگفت انگیز شناخته می شود. این شهر واقع در امارات متحده عربی به عنوان یک مقصد گردشگری جذاب است.

تورهای خارجی

عکس از: سایت تراول نیوز

این عناصر در تور دبی پیش روی شماست:

  1. برج خلیفه: برج خلیفه بلندترین برج جهان و یکی از نمادهای دبی است. از بالای برج می توانید مناظر دبی را از ارتفاع بالا ببینید.
  2. جزیره نخل جمیرا: این جزیره به خاطر شکل درخت نخلش معروف است و هتل ها، رستوران ها و فعالیت های تفریحی زیادی را در خود جای داده است.
  3. رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی: دبی خانه برخی از بهترین رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی در جهان است. در این شهر می توانید انواع مواد غذایی و محصولات لوکس را پیدا کنید.
  4. سواحل دبی: دبی دارای سواحل شنی زیبا با آب آبی و آفتاب زیاد است که امکان شنا و تفریح ​​در ساحل را فراهم می کند.
  5. اسکی در استراحتگاه های سرپوشیده: در دبی استراحتگاه های اسکی و اسنوبرد سرپوشیده ای وجود دارد که می توانید از ورزش های زمستانی لذت ببرید.
  6. سفرهای داخلی و خارج از جاده: می توانید سفری در کویر داشته باشید و تجربه متفاوتی از طبیعت دبی داشته باشید.
  7. بازارها و مراکز خرید دبی: دبی بازارها و مراکز خرید فوق العاده ای دارد. به عنوان مثال، «مال الاختر» یکی از معروف ترین مراکز خرید دبی است.
  8. تاریخ و فرهنگ: شما می توانید از موزه ها و قلعه های تاریخی دبی دیدن کنید و با فرهنگ و تاریخ این شهر آشنا شوید.
  9. سفر با قایق در اطراف خلیج: می توانید با تورهای قایق در خلیج فارس سواحل دبی را از نزدیک ببینید و شهر را از منظری متفاوت تجربه کنید.

تور استانبول

استانبول یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه و جهان برای گردشگری است و جاذبه های استانبول برای همه مسافران آن شهرت دارد. این شهر ترکیبی از تاریخ، فرهنگ و جاذبه های طبیعی است. در زیر تعدادی از جاذبه هایی که در تور استانبول منتظر شما هستند آورده شده است.

تورهای خارجیتورهای خارجی

عکس از: سایت آرشیو

  1. ایاصوفیه: ایاصوفیه که در ابتدا به عنوان یک کلیسای مسیحی ساخته شد و بعداً به مسجد تبدیل شد، امروزه به عنوان موزه ایاصوفیه شناخته می شود. این معبد یکی از نمادهای مهم استانبول است.
  2. مساجد استانبول: استانبول دارای مساجد بزرگ و شناخته شده ای است که به عنوان نمادهای فرهنگی و مذهبی شهر شناخته می شوند. مسجد کبود و مسجد سلیمانیه از جمله مساجد معروف هستند.
  3. کاخ توپکاپی: کاخ توپکاپی در ساحل دریای مرمره و نزدیک به بسیاری از جاذبه های دیگر شهر واقع شده است.
  4. بازارها: بازارهای استانبول مانند بازار بزرگ و بازار مصنوعات همیشه مقاصد محبوب خرید هستند. می توانید از این بازارها برای خرید سوغاتی و محصولات محلی استفاده کنید.
  5. پل ها: پل های استانبول به خصوص پل گالاتا (پل سلطان محمد فاتح) و پل گالاتا از جاذبه های ضروری هستند و از این پل ها می توان به مناظر بسیار زیبایی از شهر دسترسی داشت.
  6. بازارهای مواد غذایی: بازارهای مواد غذایی مانند بازار ایکینجی و بازار اسکودار مکان های خوبی برای آشنایی با غذاهای محلی ترکیه هستند.
  7. موزه ها و اماکن تاریخی: استانبول موزه های زیادی دارد که تاریخ و فرهنگ این منطقه را روایت می کند. موزه توپکاپی، موزه ایاصوفیه و موزه گنج تخت سلیمانیه از جمله موزه های معروف هستند.

تور تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان شهری زیبا و جذاب است و دیدنی های تفلیس در ایام مختلف سال انتخاب بسیاری از گردشگران است. در تور تفلیس می توانید این موارد را از نزدیک ببینید.

تورهای خارجیتورهای خارجی

عکس از: سایت سفر ماجراجویی

  1. قلعه ناریکالا: این قلعه تاریخی بر فراز تپه ای قرار دارد و از آنجا منظره فوق العاده ای از شهر تفلیس خواهید داشت.
  2. باغ کوهبری: این شهربازی در تپه Metsminda قرار دارد و مکانی مناسب برای خانواده ها و گردشگران است. تله کابین و سایر امکانات تفریحی وجود دارد.
  3. میدان اصلی تفلیس: این میدان مرکزی شهر تفلیس است و علاوه بر معماری زیبا، رستوران ها و مغازه های شیک زیادی دارد.
  4. کاخ تفلیس: اگر به هنرهای نمایشی علاقه دارید، از اجرای باله و اپرا این تئاتر لذت خواهید برد.
  5. شهر قصر: این قسمت از شهر دارای خیابان های کوچک پر از خانه های سنتی و مغازه های صنایع دستی است. می توانید از اینجا دیدن کنید و از معماری زیبا و تاریخی لذت ببرید.
  6. معابد و کلیساها: تفلیس دارای معابد و کلیساهای تاریخی زیادی است که به عنوان جاذبه های گردشگری جذاب محبوب هستند. به عنوان مثال، کلیسای سامبویتو و مسجد تاباریتسکولی ارزش بازدید دارند.
  7. پل سفید: این پل معماری مدرن و زیبایی دارد و اگر دوست دارید عکس های هنری بگیرید حتما باید شب ها به این پل بروید.
  8. ۸. موزه ها: تفلیس دارای چندین موزه است که با تاریخ، هنر و فرهنگ گرجستان سروکار دارند. به عنوان مثال، موزه تاریخی گرجستان و موزه هنر مدرن تفلیس.
  9. خرید و بازار: بازارهای تفلیس مکان خوبی برای خرید هدایا و صنایع دستی محلی است. بازار پل خشک و بازار کویر از معروف ترین بازارها هستند.
  10. غذا و رستوران: تفلیس به غذاهای لذیذ گرجی معروف است. حتما از غذاهای محلی مانند خورش چاخوخبیلی و میوه های خشک گرجی لذت ببرید.

تور

وان یکی دیگر از شهرهای زیبای ترکیه است که گردشگران ایرانی زیادی به دنبال تفریح ​​و زندگی به این شهر رفته اند. این بخش را بخوانید تا بدانید وان چه جاذبه هایی دارد و در تور وان چه انتظاراتی باید داشت.

تورهای خارجیتورهای خارجی

عکس از: سایت دیلی صباح

  1. مناظر طبیعی: وان در شرق ترکیه و در استان فان واقع شده است و با چشم انداز طبیعی زیبا و جذابش گردشگران را به خود جذب می کند. از مناظر طبیعی اینجا می توان به کوه ها، دریاچه وان، رودخانه ها و طبیعت زیبایی که آنها را احاطه کرده است اشاره کرد.
  2. تاریخ و فرهنگ: وان دارای تاریخ طولانی و فرهنگ غنی است. شهر قدیمی وان (ون کاله) دارای آثار تاریخی مهمی مانند برج قدیمی وان، انجمن تاریخی وان کاله، کلیسای سورپ هاچ و کاخ تاش کاپری است.
  3. خرید وانت: بازارها و مغازه های ون برای خریداران جذاب هستند. می توانید از محصولات محلی، قالیچه های دستبافت و آثار هنری محلی بهره ببرید.
  4. غذاهای محلی: وان شهری است که به خاطر غذاهای محلی و تجربه آشپزی ترکی اش شناخته شده است. می توانید غذاهایی مانند کباب ترکی، دونر کباب و شیرینی های محلی را امتحان کنید.
  5. مراسم محلی: وان مراسم های محلی و مذهبی جذابی دارد که گردشگران می توانند در آن شرکت کنند.
  6. امکانات تفریحی: شهر وان دارای امکانات تفریحی متنوعی از جمله پارک، رستوران، کافه و شهربازی است که اوقات فراغت گردشگران را پر می کند.
  7. پیاده روی و کوهنوردی: اگر به طبیعت گردی علاقه دارید، وان کلی دارای جاذبه های طبیعی برای پیاده روی و کوهنوردی است. علاوه بر این، کوه های اطراف این شهر دارای مناظر طبیعی بسیاری است که مکان مناسبی برای عکاسی است.

تور ایروان

ایروان (پایتخت جمهوری ارمنستان) شهری تاریخی است و به احتمال زیاد تقریبا در هر زمانی از سال هموطنان زیادی را در این شهر خواهید دید. مکان های زیادی در ایروان برای دیدن وجود دارد و بهتر است قبل از شروع تور ایروان با آنها آشنا شوید.

تورهای خارجیتورهای خارجی

عکس از: سایت Tripadvisor

  1. کاخ ها و موزه ها: ایروان کاخ ها و موزه های زیادی دارد که تاریخ و فرهنگ ارمنستان را نشان می دهد. به عنوان مثال موزه ملی ارمنستان و کاخ ملی ارمنستان از جمله جاذبه های معروف هستند.
  2. کلیساها: ایروان دارای کلیساهای زیبای باستانی و مذهبی است که به معابد مذهبی معروف هستند و همچنین آثار هنری مهمی دارد. یکی از معروف ترین آنها کلیسای Saint Gregory و Saint Heripsime است که نمای خوبی برای عکاسی نیز دارد.
  3. میادین و بلوارها: میدان جمهوری و بلوار شهر ایروان مکان های محبوب گردشگران هستند. آنها مکانی برای عبادت و تفریح ​​هستند و به عنوان مکان های مهم اجتماعی و فرهنگی شناخته می شوند.
  4. بازارها و خریدها: بازار مرکزی ایروان مکانی عالی برای تجربه فرهنگ محلی و خرید محصولات محلی مانند فرش ارمنی، جواهرات و آثار هنری است.
  5. غذاهای محلی: ارمنستان غذاهای محلی خوشمزه ای دارد. می توانید غذاهایی مانند کباب، دلمه، لحان و بسیاری دیگر را در رستوران ها و کافه های محلی امتحان کنید.
  6. ۶. کوه آرارات: این تپه تاریخی مکانی مقدس برای مردم ارمنی و مقصد مهمی برای گردشگران است. معابد، مجسمه های باستانی و مقبره های معروف ارامنه در اینجا یافت می شوند.

آیا در مورد خرید تور خارجی در اسمارتک نیوز سوالی دارید؟

در این مقاله مروری داریم بر آنچه در تور خارجی اسمارتک نیوز در انتظار شماست. همانطور که گفتیم هزینه کمتر تور نسبت به سفر شخصی، امنیت تور در کشورهای خارجی، اقامت در هتل های باکیفیت، تورلیدر فارسی زبان که فرهنگ و جاذبه های مقصد را می شناسد و A برنامه از پیش تعیین شده از مزیت های تور خارجی اسمارتک نیوز است. حالا اگر چیزی از شما خواستند و می خواهید با خیال راحت تر سفر کنید، دریغ نکنید که در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا پاسخ دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.