افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه زیرساخت ها – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 117126
توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه زیرساخت ها – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، اسدالله عباسی چهارشنبه شب در مراسم افتتاح پست سیار 63/20 کیلوولت رضوانشهر و اتصالات مرتبط اظهار داشت: در 2 سال گذشته شاهد موفقیت های وزارت نیرو در حوزه زیرساخت بوده ایم. . به ویژه در تولید و توزیع برق. وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه افزود: […]

به گزارش خبرنگار مهر ، اسدالله عباسی چهارشنبه شب در مراسم افتتاح پست سیار 63/20 کیلوولت رضوانشهر و اتصالات مرتبط اظهار داشت: در 2 سال گذشته شاهد موفقیت های وزارت نیرو در حوزه زیرساخت بوده ایم. . به ویژه در تولید و توزیع برق.

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه افزود: فلسطین امروز به برکت خون فرزندانش از کودک و نوجوان گرفته تا زنان و مردان آزاده زنده است و با دستان خالی با غاصبان جنایتکار روبرو می شود. و با خون خود مظلوم واقع شدند، اما این خون باعث حوادث گسترده ای در جهان شد.

عباسی با بیان اینکه دشمنان به دنبال بی ثباتی کشورها هستند و آمریکایی ها مسئول جنایات فلسطین هستند، ادامه داد: ما از مردم فلسطین که مبارزه می کنند و این جنایات را محکوم می کنند حمایت می کنیم و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه اعلام می کنیم.

استاندار گیلان با تاکید بر توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه زیرساخت ها تصریح کرد: سد شفارود در روزهای آینده با حضور وزیر نیرو و معرفی پیمانکار جدید به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان در فصل اوج گرما پذیرای مسافران است و در 6 ماهه نخست سال 62 میلیون شب اقامت داشته ایم، گفت: با توجه به اینکه گیلان از مزیت گردشگری برخوردار است، ورود مسافران برای استان یک تهدید است، ما نمی دانیم، اما یک فرصت است.

عباسی با بیان اینکه خوشبختانه در بخش سرمایه گذاری اقتصادی 6.2 درصد بالاتر از میانگین کشوری هستیم، ادامه داد: از نظر بیکاری نیز 2.1 درصد کمتر از میانگین کشوری هستیم.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مقاوم سازی روستای دانش بنیان در دستور کار قرار دارد افزود: با تقویت این بخش زمینه برای فارغ التحصیلان بیکار فراهم می شود.

وی با بیان اینکه قطار توسعه کشور توسط دولت راه اندازی شده است، افزود: برخی از پروژه های نیمه تمام دولت به زودی تکمیل می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.