افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

توجه به نسل جوان ضامن آینده کشور است/ جوانان را باید به فکر، مطالعه و انجام کارهای اجرایی تشویق کرد.

  • کد خبر : 411666
توجه به نسل جوان ضامن آینده کشور است/ جوانان را باید به فکر، مطالعه و انجام کارهای اجرایی تشویق کرد.

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری. وزارت ورزش و جوانان نشست تجلیل از سینا کلهر و علیرضا رحیمی معاون سابق و جدید امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز یکشنبه 15 مهرماه با حضور دکتر احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. جوانان. وزیر ورزش و جوانان در این جلسه اظهار […]

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری. وزارت ورزش و جوانان نشست تجلیل از سینا کلهر و علیرضا رحیمی معاون سابق و جدید امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز یکشنبه 15 مهرماه با حضور دکتر احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. جوانان.

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند هم افزایی نهادهای مختلف در کشور برای رسیدن به یک هدف واحد در حوزه جوانان هستیم.

وی تاکید کرد: توجه به نسل جوان ضامن آینده کشور است و بی توجهی به این موضوع می تواند آثار نامطلوبی بر جای بگذارد.

دنیامالی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری و اهمیت پیگیری مسائل جوانان گفت: باید در زمینه هایی مانند ازدواج و طلاق کار قوی تری داشته باشیم و با در نظر گرفتن سیاست های کلان از ظرفیت همه دستگاه ها برای رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: توقعات در حوزه جوانان بالاست و باید تلاش شود تا این بخش به اهداف خود نزدیک شود و جوانان به فکر، مطالعه و انجام کارهای اجرایی تشویق شوند.

دکتر دنیامالی همچنین بر شناخت و برنامه ریزی برای نسل «ز» تاکید کرد و گفت: نسل Z فراتر از تصور ماست و باید برای برقراری ارتباط موثر با آنها تلاش بیشتری کنیم، باید به این نسل عادت کنیم و به آن نگاه کنیم. . با نگاهی ملایم تر و ملایم تر، به آنها توجه کنیم.”

همچنین سینا کلهر، معاون سابق امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همکاران در این حوزه، با تبریک به عنوان معاون جدید رئیس جمهور، اقدامات انجام شده در دوران تصدی این مسئولیت را برجسته کرد.

وی همچنین بر تدوین قانون «جوانان جمعیت» و سایر اقدامات از جمله تسهیل در صدور مجوز برای تشکل های جوانان، مراکز مشاوره ازدواج و خانواده و همسریابی تاکید کرد.

کلهر افزود: برنامه هایی مانند کاریابی، هویت یابی، شبکه جوانان ارشد و ساماندهی ستاد امور جوانان از دیگر اقداماتی است که با هدف تقویت حضور جوانان در جامعه انجام شده است.

در این دیدار علیرضا رحیمی معاون جدید امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن ابراز خوشحالی از تصدی این سمت، اظهار داشت که از دوران دانشجویی دغدغه مسائل اجتماعی را داشته و همواره به دنبال ایجاد تاثیر مثبت در جامعه

وی تاکید کرد: یکی از هشت محور اصلی برنامه امور جوانان، تقویت مشارکت اجتماعی است و برای تحقق این امر بر تجربیات همکاران و راهنمایی های کارشناسی دکتر دنیامالی تکیه خواهد کرد.

وی افزود: باید برای آینده فرزندانمان اقدامات جدی انجام دهیم و برای این منظور تهیه سند ملی جوانان را با همکاری سالمندان این حوزه ادامه خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.