افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

توجه به موضوع عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده هاست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 243630
توجه به موضوع عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده هاست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام علی زاهد خورموج در نماز جمعه تصریح کرد: یکی از پیام های آیه 123 سوره توبا این است که کافرانی که با مسلمانان در حال جنگ و دشمنی هستند باید همیشه بترسند و وحشت داشته باشند و جامعه اسلامی قوی باشد و قدرت نشان دهد قوی و چشمگیر وی […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام علی زاهد خورموج در نماز جمعه تصریح کرد: یکی از پیام های آیه 123 سوره توبا این است که کافرانی که با مسلمانان در حال جنگ و دشمنی هستند باید همیشه بترسند و وحشت داشته باشند و جامعه اسلامی قوی باشد و قدرت نشان دهد قوی و چشمگیر

وی افزود: سپاه اسلام باید با مانور، رژه، شعار، همیشه آماده باشد. به اشتراک بگذارید و تهدید، قدرت و اقتدار لشکر اسلام را به رخ دشمنان خواهد آورد و روحیه آنان را تضعیف و دل مؤمنان را تقویت و قساوت می بخشد.

امام جمعه دشتی گفت: ارتش اسلام باید قوی باشد، برای این منظور همه چیز از جمله بودجه، ابزار و سلاح پیشرفته و آموزش های پیشرفته و تخصصی لازم است. شما باید آماده باشید.

وی با اشاره به یکشنبه دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاه یکم شجره نامه طیبه است و امروز بیش از پیش معنای فرموده امام راحل را می دانیم: اگر لشکر نبود مملکت نبود.

زاهد وی خاطرنشان کرد: یکشنبه گذشته شاهد عملیات غرور آفرین و عزتمندانه وعده صادقانه غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح ایران علیه رژیم منحوس صهیونیستی بودیم.

وی ادامه داد: در کل دنیا این عملیات بزرگترین عملیات است. وزوز دنیا می دانست، اما ابعاد عظمت او فراتر از این تعابیر است. جمهوری اسلامی با پرتاب همزمان 170 پهپاد و 120 موشک بالستیک، ظرفیت موشکی عظیم خود را به جهانیان نشان داد که برتر از توان بسیاری از کشورهای قدرتمند و مدعی جهان است.

امام جمعه دشتی افزود: حدود 10 کشور تمام تجهیزات دفاعی خود را برای رهگیری موشک های ایرانی در اختیار دارند. درخواست دادن آن ها را گرفتند، اما شکست خوردند، در حالی که ایران چند روز پیش رسما اعلام کرده بود که بخش کوچکی از قدرت آتش خود را آزاد می کند.

گفت همین پوشش خبری رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین و حامیانش فروریخت، گفت: دفاع چند لایه رژیم غاصب و تیم اعزامی آمریکا، فرانسه، انگلیس و چند کشور خائن در منطقه عملا تسلیم قدرت شدند. ایران فن آوری.

زاهد وی گفت: جمهوری اسلامی در این عملیات نشان داد که دوران در زدن به پایان رسیده است. اگر اشتباه کردید می توانیم مستقیما از ایران این کار را انجام دهیم. می توان زنان و تل آویو و هیفا با خاک یکسان می شویم.

امام جمعه دشتی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه افزود: اجرای طرح نور که توسط نیروهای زحمتکش امنیت اخلاقی جامعه در حال اجراست، یک مطالبه عمومی است که نیازمند همکاری است. . و هم افزایی همه مسئولان در این امر.

وی ادامه داد: توجه به موضوع عفاف و حجاب در واقع به معنای توجه به ایمنی کانون خانواده است که امروز مهمترین دغدغه خانواده هاست. حجاب و عفاف شخصی نیست، بی حجابی و بی شرمی همه را در دنیا و آخرت نابود می کند.

زاهد وی تاکید کرد: حجاب خط مقدم محسوب می شود و دشمنان داخلی و فتنه گر برای براندازی کشور از حجاب شروع کرده اند. هستند با این حال، آنها به این موضوع محدود نمی شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.