افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

توافق شکیرا و دادستانی اسپانیا/ ۷ میلیون یورو جریمه در ازای ابطال دادگاه

  • کد خبر : 135279
توافق شکیرا و دادستانی اسپانیا/ ۷ میلیون یورو جریمه در ازای ابطال دادگاه

شکیرا که از زمان جدایی اش از پیکه با دو فرزندش در میامی زندگی می کند. او در بیانیه‌ای گفت: من دو راه داشتم: تا آخر به مبارزه ادامه دهم و آرامش خود و فرزندانم را به خطر بیندازم و از تولید آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و تورها دست بردارم یا این فصل از زندگی‌ام را ببندم […]

شکیرا که از زمان جدایی اش از پیکه با دو فرزندش در میامی زندگی می کند. او در بیانیه‌ای گفت: من دو راه داشتم: تا آخر به مبارزه ادامه دهم و آرامش خود و فرزندانم را به خطر بیندازم و از تولید آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و تورها دست بردارم یا این فصل از زندگی‌ام را ببندم و ادامه دهم.

«شکیرا»، ستاره جهانی موسیقی و خوانندگی، پس از توافق در آخرین لحظه با دادستانی بارسلونا، امروز دوشنبه به اتهام فرار مالیاتی آزاد شد. طبق این قرارداد شکیرا باید 7 میلیون یورو جریمه بپردازد. علاوه بر این، حبس وی نیز جزای نقدی خواهد بود.

خبرگزاری فرانسه نوشت: هنرمند 46 ساله کلمبیایی صبح دوشنبه با لباس صورتی و عینک آفتابی وارد زمین های بارسلون شد. در ابتدای جلسه، رئیس دادگاه از شکیرا پرسید که آیا او این سمت را می‌پذیرد و او پاسخ مثبت داد.

مدت کوتاهی پس از خروج از دادگاه بدون ارائه هیچ توضیحی به رسانه ها، خواننده «واکا واکا» و «هیپس دروغ نگو» به پرداخت بیش از 7.3 میلیون یورو جریمه نقدی معادل «50 درصد» از مبلغ شما محکوم شد. مالیات. گریز. این جریمه بر اساس توافق قبلی وکلای شکیرا و دادستانی برای بسته شدن پرونده و عدم برگزاری جلسات دادگاه تعیین شده است.

این خواننده که از زمان جدایی از پیکه با دو فرزندش در میامی آمریکا زندگی می کند. او در بیانیه‌ای گفت: من دو راه داشتم: تا آخر به مبارزه ادامه دهم و آرامش خود و فرزندانم را به خطر بیندازم و از تولید آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و تورها دست بردارم یا این فصل از زندگی‌ام را ببندم و ادامه دهم.

دادگاه در پیامی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) توضیح داد که شکیرا نیز به سه سال زندان با تعلیق اعدام محکوم شده است. این حبس به جریمه مالی 432000 یورو تبدیل شد. بنابراین شکیرا باید در مجموع حدود 7.8 میلیون یورو بپردازد.

بر اساس داده های به روز شده ای که روز دوشنبه توسط دفتر دادستانی بارسلونا منتشر شد، این خواننده پیش از این 17.45 میلیون یورو به خزانه داری اسپانیا پرداخت کرده بود تا وضعیت خود را حل کند.

با این توافق، این خواننده از یک دادگاه طولانی که در آن بسیاری از جزئیات زندگی او در مرکز کاتالونیا فاش شد، راحت شد. جایی که شکیرا سال ها با فوتبالیست “جرارد پیکه” زندگی می کرد. جدایی آنها در سال گذشته با بازتاب های زیادی در رسانه ها همراه بود.

اسپانیا یا باهاما؟

دادستان ها شکیرا را به فرار از مالیات بر درآمد و دارایی در اسپانیا در سال های 2012، 2013 و 2014 متهم کرده اند، زمانی که او بیش از نیمی از سال را در این کشور زندگی می کرد. طبق قوانین اسپانیا، اگر فردی بیش از نیم سال در این کشور بماند، شامل قوانین مالیاتی می شود.

در ابتدا، دادستانی خواستار محکومیت شکیرا به 8 سال و 2 ماه زندان و 23.8 میلیون یورو جریمه شد.

ستاره کلمبیایی قاطعانه این اتهامات را رد کرد و تأیید کرد که مقر مالیاتی او در آن زمان در باهاما بود. اتحادیه اروپا باهاما را به عنوان بهشت ​​مالیاتی طبقه بندی می کند.

شکیرا همچنین گفت که بیشتر وقت خود را به خاطر تعهدات حرفه ای در سفر می گذراند و در اسپانیا نبوده است. علاوه بر این، بیشتر درآمد او مربوط به کنسرت ها و تورهای مختلف در نقاط مختلف جهان و خارج از اسپانیا است. او گفت که رابطه عاطفی او با پیکه از سال 2011 آغاز شد.او پس از شروع زندگی خود با پیکه به بارسلونا رسید.

شکیرا در زمین بارسلونا، اسپانیا

شکیرا

شکیرا اصرار دارد که تا پایان سال 2014، قبل از تولد دومین فرزندش، به طور دائم در بارسلونا ساکن نشد.

این خواننده کلمبیایی سال گذشته در مصاحبه ای با مجله Elle گفت: مقامات مالیاتی دیدند که من با یک شهروند اسپانیایی در ارتباط هستم و این اشتهای آنها را تحریک کرد.

پیش از این، نام شکیرا در “گزارش تحقیقاتی پاندورا” ذکر شده بود. این تحقیقات گسترده روزنامه نگاری در سال 2021 منتشر شد و صدها چهره را متهم به پنهان کردن دارایی ها و پول های خود در شرکت های خارجی کرد. این موضوع همچنان در سیستم قضایی اسپانیا باز است.

تابستان گذشته، دادستان اسپانیایی یک پرونده جداگانه علیه شکیرا به اتهام فرار مالیاتی دیگر در سال 2018 به ارزش تقریبی 6 میلیون یورو باز کرد. مقامات مالیاتی اسپانیا همچنین شکیرا را به فرار مالیاتی در سال مالیاتی 2011 مشکوک می کنند.

هزینه های آرایش

دادگاه مالیاتی که شکیرا از آنجا آزاد شد، قصد داشت حدود 120 شاهد را بشنود. این دادگاه می تواند به محلی برای افشای بسیاری از جزئیات زندگی خصوصی شکیرا تبدیل شود.

ماموران مالیاتی اسپانیا از همسایگان شکیرا برای اثبات اتهاماتشان بازجویی کرده بودند. آنها حساب های رسانه های اجتماعی خود را بررسی کردند. آنها همچنین هزینه های او را در آرایشگاه های بارسلونا یا در کلینیکی که در دوران بارداری از او بازدید کرده بود، بررسی کردند. ماموران مالیاتی حتی از بستگان شکیرا در مورد هزینه های او سوال کردند.

شکیرا، یکی از برجسته ترین ستاره های پاپ آمریکای لاتین برای بیش از دو دهه، اخیرا به دلیل جدایی جنجالی خود از پیکه در کانون توجه قرار گرفته است. او داستان جدایی آنها را در یک آهنگ موفق با عنوان «جلسات موسیقی بزرپ شماره 53» روایت کرد.

همکاری با Bezarap آرژانتینی یک موفقیت جهانی بود، زیرا شکیرا به لطف این آهنگ برنده جایزه گرمی لاتین شد که اشعار آن همچنین به “بدهی او به مقامات مالیاتی” اشاره دارد.

علاوه بر شکیرا، چندین چهره با مقامات مالیاتی اسپانیا به مشکل خورده اند، از جمله ستاره های فوتبال کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که به کمتر از دو سال زندان (با حکم تعلیقی) محکوم شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.