افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

توئیت بی پروا داماد ترامپ درباره لبنان

  • کد خبر : 380183
توئیت بی پروا داماد ترامپ درباره لبنان

آفتاب نیوز: جرد کوشنر که مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بود، با وقاحت گفت که درخواست آتش بس در لبنان “اشتباه” است و اسرائیل باید کار خود را در لبنان به پایان برساند. کوشنر که داماد ترامپ نیز هست، در پیامی در ایکس نوشت: اسرائیل اکنون نمی تواند کار را تمام نکرده […]

آفتاب نیوز:

جرد کوشنر که مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بود، با وقاحت گفت که درخواست آتش بس در لبنان “اشتباه” است و اسرائیل باید کار خود را در لبنان به پایان برساند.

کوشنر که داماد ترامپ نیز هست، در پیامی در ایکس نوشت: اسرائیل اکنون نمی تواند کار را تمام نکرده و حزب الله را به طور کامل نابود نکند.

کوشنر گفت: «آنها هرگز فرصت دیگری نخواهند داشت. پس از موفقیت‌های تاکتیکی درخشان و سریع پیجرها، رادیوها و حملات علیه رهبری حزب‌الله، زرادخانه وسیع حزب‌الله بی‌حفاظ و بدون رهبر است.»

وی افزود: اقدام درست برای آمریکا این است که اجازه دهد اسرائیل کار را تمام کند، دیگر دیر شده است.

اگر ترامپ در ماه نوامبر دوباره به ریاست جمهوری آمریکا برگزیده شود، کوشنر می تواند بار دیگر نقش برجسته ای در دولت او ایفا کند.

اخبار مرتبط از رئیس جمهور 81 ساله آمریکا: باید از جنگ عمومی در غرب آسیا جلوگیری کرد
رئیس جمهور 81 ساله آمریکا: باید از جنگ همه جانبه در غرب آسیا جلوگیری کنیم
خبراقتصادی: با وجود تداوم حملات هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان، رئیس جمهور آمریکا خواستار جلوگیری از وقوع جنگی همه جانبه در غرب آسیا شد.

در دوران ریاست جمهوری ترامپ، کوشنر نقش مهمی در مذاکرات «توافق ابراهیم» ایفا کرد: توافقات عادی سازی بین اسرائیل و امارات متحده عربی، بحرین، سودان و مراکش. فلسطینی ها این توافقات را “خنجری به پشت آرمان فلسطین و مردم فلسطین” توصیف کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.