افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

تهران از بیانیه اتحادیه آفریقا در حمایت از فلسطین استقبال کرد

  • کد خبر : 207415
تهران از بیانیه اتحادیه آفریقا در حمایت از فلسطین استقبال کرد

به گزارش خبرآنلاین، ناصر کنعانی در بیانیه ای ضمن استقبال از بیانیه سی و هفتمین اجلاس اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا مبنی بر توقف جنایات علیه ملت مظلوم فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران قاطعانه از مفاد این بیانیه حمایت می کند. . که نشان دهنده پیوستن به اتحادیه است. رهبران و کشورهای آفریقایی اعلام می […]

به گزارش خبرآنلاین، ناصر کنعانی در بیانیه ای ضمن استقبال از بیانیه سی و هفتمین اجلاس اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا مبنی بر توقف جنایات علیه ملت مظلوم فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران قاطعانه از مفاد این بیانیه حمایت می کند. . که نشان دهنده پیوستن به اتحادیه است. رهبران و کشورهای آفریقایی اعلام می کنند که آرمان های بشردوستانه مشروع در مورد فلسطین دارند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران مطمئن است که تداوم این مواضع انسانی و اصولی و تاکید آنها همراه با مواضع انسان دوستانه و حقوق طلبانه بسیاری از کشورها و ملت های جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین شکست خواهد خورد. جنگ طلبان، جنایتکاران و حامیان صهیونیست آن را تقویت کرده و زمینه توقف جنگ علیه غزه و کرانه باختری و کاهش درد و رنج مردم فلسطین را ایجاد خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه آفریقا در بیانیه پایانی سی و هفتمین اجلاس سران، ادامه تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

اتحادیه آفریقا همچنین از رژیم صهیونیستی خواست خواسته های بین المللی را بپذیرد و آتش بس دائمی در غزه برقرار کند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مجازات دسته جمعی غیرنظامیان غزه و تلاش برای انتقال آنها به صحرای سینا را محکوم می کنیم.
سران کشورهای آفریقایی همچنین تاکید کردند: حمایت برخی کشورها از اسرائیل را محکوم می کنیم و برای ادامه عملیات نظامی به آن چراغ سبز نشان می دهیم. ما خواهان رفع محاصره ظالمانه و تحمیلی علیه نوار غزه هستیم.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: ما خواستار تحقیقات مستقل بین المللی در مورد نقض قوانین بشردوستانه توسط رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین تحقیقات مستقل بین المللی در مورد حملات به بیمارستان ها و موسسات رسانه ای در غزه هستیم.

اتحادیه آفریقا همچنین خواستار تحقیقات بین المللی مستقل در مورد استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح های ممنوعه و غیر متعارف در جنگ غزه شد.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.