افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

تهدید وحشتناک فرمانده ارتش اسرائیل برای غزه

  • کد خبر : 136905
تهدید وحشتناک فرمانده ارتش اسرائیل برای غزه

کد خبر: 12673 ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ۰۴:۴۵:۳۶ هرزی حلوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: به محض پایان آتش بس موقت، حمله به نوار غزه را برای بازگرداندن اسرائیلی های ربوده شده (اسراییلی ها) و نابودی جنبش حماس از سر خواهیم گرفت. گفتن فردا | هرزی حلوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: به محض پایان آتش […]



کد خبر: 12673

۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ۰۴:۴۵:۳۶






هرزی حلوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: به محض پایان آتش بس موقت، حمله به نوار غزه را برای بازگرداندن اسرائیلی های ربوده شده (اسراییلی ها) و نابودی جنبش حماس از سر خواهیم گرفت.

گفتن فردا | هرزی حلوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: به محض پایان آتش بس موقت، حمله به نوار غزه را برای بازگرداندن اسرائیلی های ربوده شده (اسراییلی ها) و نابودی جنبش حماس از سر خواهیم گرفت.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر جنبش حماس را تهدید به نابودی کرد که ارتش این رژیم با 48 روز تهاجم وحشیانه به نوار غزه، نه تنها به این آرزوی دیرینه خود جامه عمل پوشاند، بلکه او شکست سختی را متحمل شد و این موج شکست ها انتقادات تندی را از سوی کابینه بنیامین نتانیاهو به همراه داشت.

پس از آنکه اسرائیل مجبور به پذیرش آتش بس موقت شد، رسانه های این رژیم به قدرت مقاومت فلسطین در نوار غزه پی بردند. روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» در همین راستا اعتراف کرد که ظرفیت و قدرت اطلاعاتی مقاومت فلسطین افزایش یافته و مقاومت فلسطین سیستم تونل را به گونه ای توسعه داده است که برای رژیم اشغالگر غیرقابل پیش بینی بوده است.

به نوشته این روزنامه، نظامیان اسرائیلی گفته اند: آنچه در غزه دیدیم با ارزیابی سازمان اطلاعات کاملا متفاوت بود. آنها (رزمندگان مقاومت) مشخصات نیروهای ما را داشتند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال و تجاوز اسرائیل به مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم از 7 اکتبر (15 مهر) آغاز کرد.

اسرائیل طبق معمول به عملیات رزمندگان مقاومت با کشتار غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی پاسخ داد. جنایات اسرائیل واکنش شدید مردم آزاده جهان و مسلمانان جهان را برانگیخت و بسیاری از دولت ها و نهادهای بین المللی نیز مجبور به تبعیت از افکار عمومی و محکومیت این جنایات شدند.

در پایان هفته گذشته رژیم اشغالگر شکست عملیات خود در برابر مقاومت فلسطین را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد. آتش بس چهار روزه بین اسرائیل و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت 7 صبح روز جمعه (به وقت محلی) آغاز شد.

بسیاری از کارشناسان کاهش شدید محبوبیت نتانیاهو در میان اسرائیلی ها را آغاز دور جدیدی از تنش های سیاسی در سرزمین های اشغالی می دانند و برگزاری انتخابات زودهنگام یا برکناری نتانیاهو توسط ائتلاف حاکم را بعید نمی دانند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.