افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

تنوع موشکی حزب الله برای اسرائیل غافلگیرکننده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 154338
تنوع موشکی حزب الله برای اسرائیل غافلگیرکننده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان همیشه ما را با انواع جدید مهمات مورد استفاده در حملات موشکی غافلگیر می کند و حتی یک روز و شب را در شمال سرزمین های اشغالی بدون انفجار به سر نمی برد. در آنجا رخ می دهد. تا جایی که […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان همیشه ما را با انواع جدید مهمات مورد استفاده در حملات موشکی غافلگیر می کند و حتی یک روز و شب را در شمال سرزمین های اشغالی بدون انفجار به سر نمی برد. در آنجا رخ می دهد. تا جایی که زندگی در این مناطق بسیار سخت شده است.

رسانه های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که حزب الله دست کم 10 موشک به کریات شمونه و اطراف آن شلیک کرده است.

خبرنگار روابط خارجی اراضی اشغالی شبکه 13 رژیم صهیونیستی روز گذشته از افزایش نارضایتی شهرک نشینان ساکن در مناطق شمالی خبر داد و اعلام کرد که بیش از دو ماه است که خانه های خود را رها کرده اند. این روزنامه نگار صهیونیست تاکید کرد که شهرک نشینان اعلام کرده اند در صورت انجام نشدن عملیات نظامی گسترده برای خروج حزب الله از مرزهای سرزمین های اشغالی به خانه های خود بازنخواهند گشت.

در همین رابطه، المیادین گزارش داد که حزب الله لبنان در 24 ساعت گذشته 7 حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم غزه و ثبات مردم فلسطین انجام داده است.

بر اساس این گزارش، حزب الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شرقی و غربی مرز لبنان حمله کرده است.

بر اساس این گزارش، محل بیاض بلیده یکی از مناطق هدف حزب الله است. پادگان رمیم رژیم صهیونیستی و مناطق استقرار سربازان و خودروهای ارتش در اطراف آن از دیگر مناطقی بود که هدف حملات موشکی و توپخانه ای نیروهای مقاومت قرار گرفت و در نتیجه این حملات تعدادی از نیروهای دشمن کشته یا مجروح شدند.

حزب الله لبنان در مناطق غربی مرز هنگام ورود به مقر یگان جاسوسی این رژیم در پادگان میتات به سربازان رژیم صهیونیستی حمله کرد و در این حمله چند نظامی صهیونیست کشته یا زخمی شدند.

بر اساس این گزارش منطقه الجرده نیز هدف موشک های برکان قرار گرفت. محل الرحاب از دیگر مناطق صهیونیست نشین بود که هدف موشک های برکان قرار گرفت. نیروهای مقاومت همچنین با سلاح های خود به پیاده نظام صهیونیستی در شرق موضع حنیتا حمله کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.