افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

تنها خودروی تایوانی در بازار ایران که سنگ خورد!/عکس

  • کد خبر : 34160
تنها خودروی تایوانی در بازار ایران که سنگ خورد!/عکس

امیر مسعود عابدین: کراس اوور U6 پرچمدار خودروهای SUV این شرکت محسوب می شد و در آن زمان از طراحی و ویژگی های خاصی بهره می برد. چراغ های عقب بزرگ و مثلثی شکل در کنار جلوپنجره وسط، المان های طراحی روز بودند، استفاده از کروم کاری های مختلف در این قسمت بر جذابیت آن […]

امیر مسعود عابدین: کراس اوور U6 پرچمدار خودروهای SUV این شرکت محسوب می شد و در آن زمان از طراحی و ویژگی های خاصی بهره می برد.

چراغ های عقب بزرگ و مثلثی شکل در کنار جلوپنجره وسط، المان های طراحی روز بودند، استفاده از کروم کاری های مختلف در این قسمت بر جذابیت آن افزوده است.

تنها خودروی تایوانی در بازار ایران که سنگ خورد!/عکس

نمای عقب Luxgen U6 تناسب خوبی با جلو دارد، چراغ های عقب در نمای بالا قرار گرفته اند و با نوار قرمز رنگی به هم متصل می شوند، متن لوکسژن نیز در مرکز این قسمت خودنمایی می کند.

تنها خودروی تایوانی در بازار ایران که سنگ خورد!/عکس

در سال ارائه و عرضه این خودرو، طراحی کابین آن در بین رقبای خود خاص و منحصر به فرد بود. البته در نوع خود بی نظیر است، زیرا این سبک طراحی اولین بار توسط تسلا استفاده شد. صفحه نمایش 12 اینچی اطلاعات و سرگرمی علاوه بر طراحی خاص خودروهای تو در تو خودنمایی می کند، در کنار این صفحه نمایش، شاهد استفاده از طراحی چرم و فیبر کربن هستیم، دسته دنده خودرو طراحی شبیه به خلبان دارد.

بیشتر بخوانید:

تنها خودروی تایوانی در بازار ایران که سنگ خورد!/عکس

سنسور نقطه کور و دوربین 360 درجه، سیستم جلوگیری از تصادف، سنسور خروج از خط، نمایشگر سر بالا، سیستم های چندرسانه ای ساخت لوکسژن و اچ تی سی، درب صندوق عقب برقی و سانروف و غیره. از جمله ویژگی های کلیدی این خودرو بودند که قیمت بالاتری نسبت به رقبا ایجاد کردند.

تنها خودروی تایوانی در بازار ایران که سنگ خورد!/عکس

موتور 1.8 لیتری توربوشارژ این خودرو توانایی تولید 177 اسب بخار قدرت و 256 نیوتن متر گشتاور را دارد.گیربکس 6 سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد.شتاب 0 تا 100 این خودرو 9.5 ثانیه است.

متأسفانه قیمت لوکسژن U6 به دلیل کمیاب بودن و عدم اعلام آن به طور دقیق قابل تعیین نیست، اما نسخه های کم کارکرد و صفر آن احتمالا بین 1.5 تا 2 میلیارد تومان قیمت دارند.

این خودرو با توجه به سطح مطلوب و مناسب مشخصات و موتور می توانست در آن سال ها فروش خوبی را تجربه کند و حتی قدرتمندتر از رقبای چینی خود ظاهر شود اما به دلیل بی کفایتی و بی ادبی شرکت مونتاژ نتوانست موفق ظاهر شود.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست مراجعه کنید قیمت وسیله نقلیه که در اخبار آنلاین دیدن.

227227

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.