افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

تنفس مصنوعی آمریکا به اسرائیل به زودی پایان می یابد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 390199
تنفس مصنوعی آمریکا به اسرائیل به زودی پایان می یابد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرلشکر رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر سه شنبه در راهپیمایی لبیک و خامنه ای که در حرم مطهر امامزاده حسین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه جبهه مقاومت و تشکیلاتی که امروز در مقابل اسرائیل تشکیل شده است، مانع طولانی مدتی دارد، اظهار داشت: در این راهپیمایی باید به […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سرلشکر رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر سه شنبه در راهپیمایی لبیک و خامنه ای که در حرم مطهر امامزاده حسین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه جبهه مقاومت و تشکیلاتی که امروز در مقابل اسرائیل تشکیل شده است، مانع طولانی مدتی دارد، اظهار داشت: در این راهپیمایی باید به عنوان یک جبهه مقاومت در برابر اسراییل تلاش کنیم. .

وی با بیان اینکه اسرائیلی ها سال هاست در این سرزمین تلاش می کنند هویتی غیرواقعی داشته باشند، گفت: نه سرزمین برای آنهاست و نه ایدئولوژی خیالی آنها متعلق به آن سرزمین است و هر چه ادعا می کنند دروغ است.

فرمانده استان قزوین صاحب الامر(عج) ادامه داد: امروز مردم و جوانان فلسطین به میدان آمدند زیرا حق و آن سرزمین از آن آنهاست و حق اداره آن را دارند.

وی تصریح کرد: امروز همه فهمیده اند که حقیقت آن چیزی نیست که سال ها در رسانه های جعلی گفته می شود، بلکه حقیقت فلسطین، غزه، ملت های مسلمان غرب آسیا و جبهه مقاومت است.

رفیعی تصریح کرد: امروزه شعار قدس به شعار جهانی غرب آسیا تبدیل شده است و نه تنها آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، بلکه هر روز به روز قدس تبدیل شده است و ملت ها همه جا متوجه آن شده اند. از جهان

وی با بیان اینکه بیش از 70 سال پیش آمریکا و غرب در فلسطین پادگان نظامی به نام اسرائیل ایجاد کردند اما امروز ملت ایران و جبهه مقاومت همه اسطوره های آن را شکست دادند، ادامه داد: برای حفاظت از این پادگان نظامی بلندی ساختند. دیوارهایی که از خودشان محافظت کنند، اما مجاهدان جبهه مقاومت رویاهای آمریکا و غربی ها را به گورستان بردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: روزی روزگاری تلاش کردند خاورمیانه جدیدی بسازند و شعار از نیل تا فرات برای اسرائیل بود، اما این پادگان نه تنها رشد نکرد، بلکه هر روز کوچکتر شد و امروز قادر به محافظت از خود نیست.

وی با بیان اینکه به زودی تنفس مصنوعی آمریکا نسبت به اسرائیل تمام می شود و باید آن را دفن کنند، تصریح کرد: رژیمی که برای توسعه، شهرک سازی و توسعه خود جنگید امروز اعلام می کند که برای بقا می جنگد.

سردار رستمعلی رفیعی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دو دیدار خود تمام جنگ روانی دشمن را خنثی کردند، خاطرنشان کرد: دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان و حضور ایشان در نماز جمعه نصر نشان از قدرت ایشان به عنوان فرمانده اصلی در این عرصه دارد.

وی با بیان اینکه به مردم لبنان و غزه قول می دهیم که آنها را تنها نگذاریم، تاکید کرد: سید حسن نصرالله 30 سال مطیع رهبران بود و حزب الله را در میدانی واقعی پرورش داد و امروز تربیت شده هم نوعان او هستند. صاحبان این میدان بزرگ هستند.

فرمانده سپاه صاحب العمار(ع) استان قزوین در پایان با بیان اینکه شخصیت سید حسن نصرالله به مکتب تبدیل شده است، یادآور شد: باید منطق، راه او و ادامه عمل او را دنبال کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.