افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

تنظیم پرده برای چیدمان مجلل بسیار مهم است. این رنگ ها برای مبلمان خاکستری و خاکستری مناسب هستند.

  • کد خبر : 22518
تنظیم پرده برای چیدمان مجلل بسیار مهم است.  این رنگ ها برای مبلمان خاکستری و خاکستری مناسب هستند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همانطور که می دانید دنیای رنگ ها بسیار وسیع و جذاب است. هر کدام از رنگ ها معنای خاصی دارند و تأثیر خاصی بر روح و احساسات ما می گذارند. این مشکل انتخاب رنگ برای دکوراسیون را مهم و دشوار کرده است. رنگ های خاکستری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز- همانطور که می دانید دنیای رنگ ها بسیار وسیع و جذاب است. هر کدام از رنگ ها معنای خاصی دارند و تأثیر خاصی بر روح و احساسات ما می گذارند. این مشکل انتخاب رنگ برای دکوراسیون را مهم و دشوار کرده است. رنگ های خاکستری و طوسی یکی از جالب ترین و کاربردی ترین رنگ ها در دکوراسیون منزل هستند; تا جایی که بسیاری از طراحان داخلی خاکستری را سلطان رنگ ها در دکوراسیون مدرن می دانند. استفاده از رنگ های خاکستری در مبلمان، ترکیب با وسایل منزل را تسهیل می کند. در زیر می خواهیم 4 رنگ پرده و مدل پرکاربرد را معرفی کنیم که مناسب با مبلمان خاکستری و طوسی به سبک اروپایی است. این متن به شما کمک می‌کند تا ایده‌ای اساسی در مورد نحوه ترکیب پرده‌های خود با سایر اجزای مبلمان، به‌ویژه مبلمان داشته باشید.

پرده سفید

پرده های سفید و ابریشمی انتخابی عالی برای هر دکوری هستند و مکمل همه رنگ ها هستند، خاکستری و سفید رنگ های خنثی هستند. از پرده های سفید برای جلوه بیشتر مبل خود استفاده کنید. اگر دیوارهای سفید یا روشن دارید، این رنگ پرده ها کاملا در خانه شما جا می شود!

b96fb6f9-d166-4a8f-bc09-fad4c18e60f8

پرده آبی

ترکیب کلاسیک خاکستری و آبی. اگر می خواهید مبل خاکستری خود را با پرده های آبی ترکیب کنید، این کار را انجام دهید! سعی کنید از رنگ های آبی تیره و مات به عنوان بهترین گزینه برای پوشش پنجره استفاده کنید.

27a8b7b0-3f70-4538-9b43-096c8a03ab9e

پرده نارنجی

نارنجی رنگی پر جنب و جوش و هیجان انگیز است که با انتخاب آن روح جدیدی به خانه شما القا می کند. این پرده ها با نور بخشیدن به محیط زیبایی شناسی را افزایش می دهند. در واقع، خاکستری و نارنجی مکمل یکدیگر هستند و از آنجایی که خیلی روشن نیست، از مبل‌ها جلوه نمی‌کند، رنگی به ارمغان می‌آورد و با فضای داخلی خاکستری شما هماهنگ می‌شود.

5f5c71fb-486f-4e05-9fcb-cad44c60468b

سایه ها در طیف قهوه ای.

مبل خاکستری در اتاق نشیمن شما را می توان با پرده های قهوه ای تیره تزئین کرد، این پرده ها مجموعه ایده آلی برای مبل های خاکستری تیره هستند. خاکستری زیبایی سرد و منزوی دارد که جذاب است. مبل خود را با پرده های قهوه ای تیره که شبیه زمین گل آلود هستند ست کنید.اگر می خواهید رنگی ارگانیک به آن اضافه کنید، استفاده از رنگ قهوه ای بوی طبیعت را در خانه شما ایجاد می کند. همچنین می توانید یک یا دو گیاه جدید به پذیرایی خود اضافه کنید تا فضا را بهتر کنید.

edcbf45e-f304-40ff-a66e-45c5f0cfd8d8

پس از بررسی و ارائه، باید به خوبی درک کنید که کدام پرده ها با صندلی های مبل خاکستری به خوبی ست می شوند. رنگ هایی مانند صورتی و خرمایی برای داشتن ظاهری آرام ایده آل هستند. رنگ های روشن مانند آبی و نارنجی راهی عالی برای ایجاد ظاهری قدرتمندتر و چشمگیرتر هستند!

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی تعمیر کنید، صفحه تعمیر خانه ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.