افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

تنش در مجلس بر سر کروبی ها و پاسخ توهین آمیز به محسن آرمین / انتقاد هادی غفاری از دوم خوردهی / بازخوانی خاطرات هاشمی

  • کد خبر : 223241
تنش در مجلس بر سر کروبی ها و پاسخ توهین آمیز به محسن آرمین / انتقاد هادی غفاری از دوم خوردهی / بازخوانی خاطرات هاشمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در متن یادداشت روزانه 24 اسفند 1379 آیت الله هاشمی چنین آمده است؛ آقای هادی غفاری [عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام] آمد. وی به انتقاد از برخی اعضای جناح چپ و دوم خردادی ها پرداخت و اخیراً در خاطرات خود گفت [عبور از بحران] من شما را خواندم و […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در متن یادداشت روزانه 24 اسفند 1379 آیت الله هاشمی چنین آمده است؛

آقای هادی غفاری [عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام] آمد. وی به انتقاد از برخی اعضای جناح چپ و دوم خردادی ها پرداخت و اخیراً در خاطرات خود گفت [عبور از بحران] من شما را خواندم و برای این وضعیت بسیار متاسفم. به مراسم عروسی پسرش دعوت شده است.

آقایان [حمیدرضا] شهبازی و [میرطاهر] موسوی فرماندار و نماینده کرج آمد. آنها از من برای سفر به کرج دعوت کردند و از کمکی که برای بهبود محله اسلام آباد کرده ام تشکر کردند که مدت هاست راکد بوده و می خواهند دوباره شروع کنند و زمین و پول زیادی برای این محله اهدا کرده ام. پروژه گفتند بخشی از زمین را سپاه گرفته است. موسوی گفت: جلسه امروز مجلس بیش از یک ساعت به طول انجامید که دلیل آن اعتراضات به آقای قاضی بود. [مهدی] کروبی، [رئیس مجلس] و پاسخ توهین آمیز او به [محسن] آرمین و [سازمان] مجاهدین انقلاب متشنج بودند. وی گفت: نمایندگان این وضعیت را با زمان مدیریت خود مقایسه می کنند و متاسفند. آنها گفتند که این وضعیت در سراسر کشور نیز وجود دارد. با توجه به هماهنگی و انسجام دوران ریاست ایشان و درگیری قوا و نهادها و احزاب و ….

آقای حمید آخوندی [تهیه‌کننده تلویزیون] و همکارانش برای مصاحبه درباره سیاست سریال «انقلاب تنهایی» آمده بودند. شب اعضای شورا [کلانشهرها و] مراکز استان ها آمدند. آنها از عدم همکاری وزارت کشور که شوراها را ضعیف کرده است، شکایت دارند. آقایان [ابراهیم] اصغرزاده [عضو شورای اسلامی شهر تهران] و [شکور] اکبرنژاد، [عضو شورای اسلامی شهر تبریز] و گروهی دیگر صحبت کردند. گفتم این گونه تضادها و اختلافات پیش بینی شده بود و باید به تدریج برطرف شود. می خواستند شوراهای شهرداری و استان و شورای عالی تشکیل دهند.

به مناسبت سالگرد [تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام]مصاحبه ای در صدا و سیما درباره عملکرد مجمع تشخیص داشتم. دکتر [عبدالله] جاسبی [رئیس دانشگاه آزاد اسلامی] آمد. او به نوعی خود را برای شرکت در انتخابات آماده می کند، اما آن را آشکارا اعلام نمی کند. واکنش به محکومیت آقای [مصطفی] تاج زاده [معاون سیاسی وزیر کشور] در رسانه های داخلی و خارجی فشار زیادی به قوه قضاییه وارد می شود. انجمن های اسلامی دانشگاه ها مرتباً بیانیه هایی علیه قوه قضائیه منتشر می کنند. برای تخریب مجسمه ها، به ویژه دو مجسمه بودا که در سینه کوه های بامیان حک شده اند، فشار زیادی بر طالبان وارد می شود. در هند، هندوها قرآن را سوزاندند. شب دعای عرفه را خواندم.

۲۷۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.