افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

تندیس شهدای ورزش در اماکن ورزشی کردستان نصب می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 411415
تندیس شهدای ورزش در اماکن ورزشی کردستان نصب می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه غلامویسی ظهر یکشنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار کردستان که در ورزشگاه ۲۲ جولان سنندج برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ورزش استان کردستان در راستای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ یاد و خاطره است. از شهدای زنده کمتر است «شهادت ثواب ندارد» و برنامه های مختلفی در حوزه […]

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه غلامویسی ظهر یکشنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار کردستان که در ورزشگاه ۲۲ جولان سنندج برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ورزش استان کردستان در راستای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ یاد و خاطره است. از شهدای زنده کمتر است «شهادت ثواب ندارد» و برنامه های مختلفی در حوزه ایثار و شهادت برگزار کرد.

وی تصریح کرد: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برنامه هایی توسط ورزش و جوانان استان پیش بینی و اجرا شده است.

وی بیان کرد: بزرگترین دستاورد این برنامه ها در طول سال انجام شد که تهیه و انتشار کتاب زندگینامه 64 شهید ورزش استان کردستان یکی از آنها بود.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اذعان داشت: آماده سازی قاب تمثال شهدای ورزشکار دومین اقدامی است که امسال توسط ورزش و جوانان استان انجام شده و تندیس شهدای گرانقدر آن در تمامی ورزشگاه های استان نصب خواهد شد.

غلامویسی یادآور شد: یادواره شهدای ورزش نیز با همکاری فرمانداری، سپاه بیت انجام می شود. مقدس و سازمان بسیج اداره کل ورزش و جوانان از دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در زمینه توجه به وضعیت ایثارگران می باشد.

وی همچنین از سازمان های مردم نهادی که همواره تلاش می کنند و اداره ورزش و جوانان را در اجرای برنامه ها یاری می کنند تشکر کرد.

وی بر ترویج روحیه جوانمردی و ایثار شهدا در عرصه های مختلف به ویژه ورزش تاکید کرد و توجه به این رسالت مهم همه مسئولان را مورد توجه قرار داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.