افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

تناسب حقوق بازنشستگان تصویب شد تغییری در پرداخت یارانه ها ایجاد نمی شود

  • کد خبر : 390578
تناسب حقوق بازنشستگان تصویب شد تغییری در پرداخت یارانه ها ایجاد نمی شود

به گزارش بازار، «سید حمید پورمحمدی» امروز (چهارشنبه) در پایان نشست هیات دولت با گروه خبرنگاران افزود: روز گذشته فرصتی دست داد تا دو موضوعی که مشکلات حقوقی را در صحن علنی مجلس مطرح می کند را تشریح کنم. شورایی که یکی تناسب حقوق بازنشستگان و دیگری مطالبات گندمکاران بود. وی بیان کرد: شب گذشته […]

به گزارش بازار، «سید حمید پورمحمدی» امروز (چهارشنبه) در پایان نشست هیات دولت با گروه خبرنگاران افزود: روز گذشته فرصتی دست داد تا دو موضوعی که مشکلات حقوقی را در صحن علنی مجلس مطرح می کند را تشریح کنم. شورایی که یکی تناسب حقوق بازنشستگان و دیگری مطالبات گندمکاران بود.

وی بیان کرد: شب گذشته در جلسه ای رئیس مجلس به همراه روسای کمیسیون بودجه، کمیسیون اقتصاد و وزرای مربوطه میهمان رئیس جمهور بودند که تناسب حقوق بازنشستگان در دولت در آن جلسه بررسی شد. تایید شده است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ، سازمان اداری و استخدامی و صندوق ها احکام بازنشستگان را صادر می کنند.

پیشنهاد بقیه خواسته های تریگرو در نشست سران قوا

وی با اشاره به مطالبات گندم کاران ادامه داد: در فصل کشاورزی جاری 12 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شد و مقرر شد دولت 220 میلیارد تومان برای آن پرداخت کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: تاکنون 167 میلیارد تومان از مبلغ ذکر شده در بودجه پرداخت شده است اما مابقی پرداخت نیاز به مجوز قانونی دارد.

وی تاکید کرد: در جلسه سران قوا به این موضوع رسیدگی می شود تا سازمان برنامه و بودجه مجوزی در این زمینه داشته باشد تا به ویژه کشاورزان مناطق سردسیر بتوانند مطالبات خود را دریافت کنند.

پورمحمدی همچنین با بیان اینکه موضوع لایحه بودجه در جلسات دولت مطرح است و ارقام مربوطه در دولت مطرح شده است، گفت: در این راستا جلساتی بین حوزه های اقتصادی دولت و مجلس برگزار شده است رسیدگی فوری به احکام تا بتوانیم لایحه بودجه را در ارسال به موقع تصویب کنیم.

معافیت مالیاتی به 24 میلیون توکن می رسد

وی همچنین افزایش حقوق کارمندان را 20 درصد اعلام کرد اما گفت: معافیت مالیاتی برای دریافت کنندگان کمترین حقوق 100 درصد افزایش می یابد. یعنی معافیت 12 میلیون تومانی مالیات حقوق به 24 میلیون تومان می رسد.

این مسئول افزود: دولت برای اجرای قانون جوانان و جمعیت نیز هزینه خواهد کرد که هشت درصد به پرداخت های دولت اضافه می شود. بر این اساس میانگین پرداختی های دولت 28 درصد افزایش می یابد.

وی همچنین بیان کرد: تاکنون تصمیمی در خصوص حامل های انرژی و تغییرات قیمت آنها گرفته نشده است.

پورمحمدی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از بودجه کشور صرف پرداخت یارانه مستقیم می شود و تغییری در پرداخت یارانه نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.