افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

تمیز کردن قوری و مخزن سماور / آب جوشی که در چای می ریزید طعم آب استخر می دهد، دست به کار شوید

  • کد خبر : 322690
تمیز کردن قوری و مخزن سماور / آب جوشی که در چای می ریزید طعم آب استخر می دهد، دست به کار شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- هر فردی دوست دارد کارهای روزانه خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد، به خصوص اگر کارهای خانه باشد که واقعاً آزاردهنده خواهد بود زیرا تعداد آنها زیاد است و وقت زیادی را می گیرند. طبیعی است که مردم در حال جستجو هستند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- هر فردی دوست دارد کارهای روزانه خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد، به خصوص اگر کارهای خانه باشد که واقعاً آزاردهنده خواهد بود زیرا تعداد آنها زیاد است و وقت زیادی را می گیرند. طبیعی است که مردم در حال جستجو هستند. راه حل های سریع برای انجام کارهای خانه و در این مورد ترفندها می تواند به شما کمک کند، زیرا با وجود آنها می توانید کار خود را مرحله به مرحله در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید بدون اینکه باعث ترس از اتلاف وقت و یا نگرانی در مورد نبودن آن شوید. آن را دریافت کنید. نتیجه می شود زیرا ترفندهای انجام کاری می تواند متفاوت باشد، به عنوان مثال، اگر از روشی برای تمیز کردن میله و چدن های موجود در گاز استفاده کردید که جواب نداد، می توانید از ترفند دیگری برای این منظور استفاده کنید و در نهایت راه حل مناسب خود را پیدا کنید. بهترین .

البته در بین ترفندها باید آنهایی را که قویتر و اصولی هستند شناسایی کنید و شروع به اجرای آنها کنید، یعنی به دنبال آنهایی باشید که افراد زیادی قبل از شما امتحان کرده اند و از آنها پاسخ بگیرید. حتی اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، مطمئناً به دنبال ترفندهای جدیدی برای آسان کردن زندگی خود هستید، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم یک سری راه حل برای تمیز کردن مخزن قوری و سماور به شما نشان دهیم تا دیگر باید چای کدر بنوشید و بد رنگ بریزید، پس برای یادگیری این ترفندها با ما همراه باشید.

تمیز کردن مخازن قوری و سماور با سرکه.

یکی از موثرترین و ساده ترین راه های حذف سباط از قوری و سماور که ارزش امتحان را دارد استفاده از سرکه است، برای این کار ابتدا باید کمی سرکه داخل قوری و سماور بریزید و سپس روی آتش بگذارید و منتظر بمانید. تا ده دقیقه بجوشد، بعد از این مدت شعله گاز را خاموش کنید و بگذارید کتری یکی دو ساعت بماند و سپس آب را خالی کرده و دوباره از کتری استفاده کنید. با آب پر کنید و بجوشانید تا بوی سرکه از بین برود. . اضافه کنیم که از این روش نه تنها برای رسوب زدایی کتری و سماور، بلکه برای زدودن رسوبات کتری برقی نیز می توانید استفاده کنید.

نظافت مخازن قوری و سماور.

تمیز کردن رسوبات کتری و سماور با جوش شیرین

یکی از راه های رسوب زدایی کتری و سماور استفاده از جوش شیرین است که می توان آن را ماده ای همه کاره در خانه دانست زیرا از بسیاری از شوینده های شیمیایی بهتر عمل می کند و می تواند کارهای زیادی را انجام دهد. حالا برای این کار، به این معنی است که خمیر را بردارید. از قوری و سماور، برای هر فنجان جوش شیرین باید دو فنجان آب استفاده کنید و قوری یا سماور خود را با مخلوط آب و جوش شیرین پر کنید، سپس قوری یا سماور خود را روی گاز بگذارید.

حالا بعد از پنج دقیقه شعله گاز را خاموش کنید و کتری را چند ساعت به حال خود بگذارید تا رسوبات آن کاملا گرفته شود و بعد از این مرحله آنها را با آب خوب بشویید تا آثار جوش شیرین از بین برود. نابود شده است.

نظافت مخازن قوری و سماور.

تمیز کردن کتری و مخازن سماور با نوشابه.

حتماً در مورد خواص نوشابه در زمینه نظافت شنیده اید، به همین دلیل تعجب می کنید که چگونه چنین چیزی می تواند قابل شرب باشد در حالی که می تواند به عنوان لوله بازکن و حتی در این مقاله به عنوان رسوب زدای دیگ عمل کند. ? اما خوب است و حالا برای تمیز کردن رسوبات قوری و سماور از این ماده باید مقداری نوشابه سیاه داخل قوری یا سماور بریزید و سپس شعله گاز را روشن کنید.

حالا اجازه دهید تا نوشابه نیم ساعت بجوشد و سپس حرارت گاز را خاموش کنید و سپس قوری و سماور را با آب فراوان بشویید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید نوشابه ها حاوی اسید کربنیک هستند که باعث از بین رفتن جرم و رسوبات می شود.

نظافت مخازن قوری و سماور.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.