افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تمهیدات ویژه پلیس راهیان نور برای کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی/ آماده سازی تمامی شرایط برای زائران راهیان نور

  • کد خبر : 226563
تمهیدات ویژه پلیس راهیان نور برای کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی/ آماده سازی تمامی شرایط برای زائران راهیان نور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان؛ سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه در گفتگو با جمعی از خبرنگاران در خصوص تمهیدات پلیس برای تسهیل در تردد زائران نور و میهمانان نوروزی اظهار داشت: پرسنل پلیس در جاده های سراسر کشور حضور دارند. ، شهرها و مناطق مرزی برای تضمین امنیت مردم در […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان؛ سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه در گفتگو با جمعی از خبرنگاران در خصوص تمهیدات پلیس برای تسهیل در تردد زائران نور و میهمانان نوروزی اظهار داشت: پرسنل پلیس در جاده های سراسر کشور حضور دارند. ، شهرها و مناطق مرزی برای تضمین امنیت مردم در حالت آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه در سفرهای راهیان نور مانند سال های گذشته به فضل الهی هیچ گونه تصادف (حتی تصادف) نداشته ایم، افزود: کاروان های راهیان نور با رعایت قوانین تردد خودروها با احتیاط وارد شدند. ساخته شده تا به رانندگان استراحت کافی بدهد تا بتوانند با خیال راحت مسافران را برگردانند.

فرمانده انتظامی کشور گفت: بحمدالله همه شرایط برای ورود زائران عزیز راهیان نور به محل دیدار شهدا و رزمندگان و بهره مندی از برکات آنان مهیا است.

وی در خصوص تمهیدات پلیس برای ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ماه مبارک رمضان امسال ویژگی خاصی دارد و تقارن آن با عید نوروز است و طبیعی است که از این نظر با سفرهای نوروزی همراه هستیم. ، پیش بینی های کافی به خصوص در جاده ها و مراسم شبانه انجام شده است و قدر شده است تا انشالله هموطنان با آسودگی خاطر به عبادت و زیارت و روزه بپردازند.

سردار رادان اذعان داشت: امسال برای رستوران های داخل و اطراف شهر تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته ایم که مسافران می توانند از آنها استفاده کنند اما رستوران داران باید شرایط لازم را داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به مصادف شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، پیش بینی می شود تعداد بیشتری از زائران تا قبل از آغاز این ماه مبارک در مناطق جنگی حضور یابند، لذا تدابیر ویژه اتخاذ می شود. باید انجام شود و تلاش بیشتری برای ایمنی راه و زائرسراها برای زائران نور استفاده شده است.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.