افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

تمهیدات ترافیکی نماز جمعه مصلی تهران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 383313
تمهیدات ترافیکی نماز جمعه مصلی تهران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پیامی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله رهبر مقاومت و تبریک پیروزی حمله موشکی دیشب. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرزمین های اشغالی فلسطین گفت: نماز جمعه این هفته تهران در مصلی تهران با […]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پیامی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله رهبر مقاومت و تبریک پیروزی حمله موشکی دیشب. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرزمین های اشغالی فلسطین گفت: نماز جمعه این هفته تهران در مصلی تهران با حضور و امام جماعت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اقامه می شود، بنابراین منع و محدودیت هایی خواهیم داشت. در این منطقه توقف کنید

و افزود: از ساعت 24 روز پنجشنبه 21 مهر 1403 توقف در اطراف مسجد تهران در خیابان شهید قنبرزاده ممنوع است. عاشقشهید مقدس سابونچی و سپس در خیابان شهید بهشتی، بین میدان تختی و پل شهید مدرس و خیابان پاکستان و همچنین در خیابان میرعماد، بین خیابان شهید مطهری و خیابان شهید بهشتی، و خیابان شهید مفتح، بین خیابان شهید بهشتی و شهید مطهری و بزرگراه شهید سلیمانی. ، بین شهید مدرس و شهید حقانی.

سرهنگ موسوی پور اظهار داشت: از ساعت 7 صبح روز جمعه 22 اسفند 1403 در اطراف مصلی تهران ممنوعیت تردد خواهیم داشت. به عبارت دیگر از ضلع شمالی تقاطع خیابان شهید قنبرزاده و شهید سلیمانی به سمت جنوب و همچنین ورودی خیابان هویزه و خرمشهر به خیابان قنبرزاده و سپس از خیابان شهید بهشتی به سمت چهارراه سهروردی به سمت غرب و همچنین از سمت جنوب. خیابان میرعماد و علی اکبری تا خیابان شهید بهشتی و همچنین از غرب به شرق بر روی پل مدرس در مسیر ویژه اتوبوسرانی به شرق ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: همچنین بر اساس نیاز، ممنوعیت تردد در محورهای غرب، شرق، شمال و جنوب از ساعت 9 صبح روز جمعه 22 اسفند 1403 ادامه خواهد داشت. محدودیت تردد در خیابان های بهشتی و شریعتی و آن سوی میدان سبلان و بزرگراه شهید سلیمانی از پل شهید حقانی به بزرگراه کردستان در دو جهت غرب به شرق و همچنین شرق به پل سید خندان و از ضلع غربی. تا پل شهید چمران در صورت لزوم مسدود می شود. همچنین در بزرگراه شهید مدرس از بزرگراه شهید سلیمانی تا میدان هفتم تیر، تردد بر اساس نیاز ممنوع است.

سرهنگ موسوی پور افزود: این در حالی است که پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تجربه انجام این نوع حوادث را دارد. تشریفات به خصوص در روز عید فطر پارکینگ هایی در اطراف مسجد در نظر گرفته است و همه این پارکینگ ها فعال هستند. در قسمت شمالی پارکینگ گلگشت و حکمت صدرا و پارکینگ بنیاد مصطفان و سپس در قسمت غربی پارکینگ بیهقی و در قسمت جنوبی پارکینگ. چهار خانه و پارکینگ تدارکات پذیرای شهروندانی است که با ماشین می آیند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: خودروها به جز در نقاطی که در روزهای جمعه ممنوعیت توقف دارند، می توانند به صورت موازی و موازی حتی در بزرگراه شهید مدرس بعد از پل شهید سلیمانی شمالی در هر دو جهت پارک کنند. بزرگراه شهید همت و در بزرگراه شهید حقانی. همچنین امکان پارک خودروها در سایر خیابان های حاشیه ای مصلی در ضلع های غربی، شرقی، شمالی و جنوبی پیش بینی شده است.

سرهنگ موسوی پور گفت: شهروندان عزیزی که با موتور سیکلت در نماز جمعه شرکت می کنند، استفاده از کلاه ایمنی توصیه می شود. این عزیزان می توانند موتورسیکلت خود را در مناطق جنوبی، شمالی، شرقی و غربی مصلی پارک کنند تا وسایل نقلیه خود را پارک کنند. در خیابان های شهید حسینی، تیرداد، کوچه های مهرداد و فرهاد و در قسمت غربی و در خیابان آقاکیه امکان پارک موتورسیکلت ها پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: همانند جشن عید سعید فطر، اتوبوس و تاکسی فعالیت می کند و 7 مسیر تاکسی و دو مسیر مینی بوس همین شرکت آماده ارائه خدمات از پارکینگ ها و معابر اطراف است. ضمناً ایستگاه مترو هوثم تیر در مسیر مصلی برای تردد مردم مؤمن عزیز پیش بینی شده است. دروازه شماره 21 بزرگراه مدرس در ضلع غربی نیز فعال است و امکان ورود شهروندان از غرب به مسجد تهران را از گیت شماره 21 فراهم کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ایستگاه های اتوبوس در 7 نقطه به مناسبت عید سعید فطر هماهنگ شده و آماده حرکت مومنان عزیز است.

وی به شهروندان توصیه کرد در این روز نیز مانند همیشه با اکیپ های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند و با توجه به فعال بودن وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مترو و تاکسی حتما در این روز به مصلی سفر کنند. حمل و نقل به ویژه متروی میدان شهید بهشتی، مصلی و هفتم تیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.